Hallo allemaal, Ik wil graag een wikkeldoek voor in de maxicosi voor als de kleine geboren is ( duurt nog even ) en ik zag de snoozebaby wikkeldoek en dat leek me wel een mooie en handige wikkeldoek. Maar nu ben ik benieuwd hoe lang kindjes erin kunnen liggen? Dus wie heeft deze wikkeldoek en zou me dit kunnen vertellen? En hoe bevalt de wikkeldoek? Is de doek heel warm of valt dat mee? Blijft de doek goed na een paar keer wassen? Alvast bedankt Groet, yvonne
Tegen de tijd dat je baby lang genoeg is dat z'n voetjes in het voetenstuk van die doek passen is hij op een leeftijd dat je 'm niet meer in een doek wikkelt. Is mijn ervaring Verder wel een heel fijne wikkeldoek. Lekker warm en superzacht. Hier gaat hij straks voor baby 3 gebruikt worden en de labeltjes hebben alleen aan de randjes geen kleur meer, verder is hij nog in goede staat.
Hier ook 1 aangeschaft hoor er alleen maar positieve dingen over. En indd wat er al gezegd word als ze wat ouder zijn liggen ze vaak niet meer in een wikkeldoek.
Hier ook in gebruik. Mijn zoontje is nu bijna 6 maanden oud maar ik gebruik hem nog steeds bij het c0b of ik het zwembad.
Ik heb er drie, eentje in de maxi cosi en twee die hij in huis om heeft. Hij ligt er bijna de hele dag in en vind het heerlijk.
Ik heb de mijne vandaag binnen gekregen nog niet in gebruik Hij voelt heerlijk zacht en hij lijkt me heel handig. Tip: ik heb hem bij kadocus besteld, nu 17.50 ipv 35 (ik heb de grijze).
Wij hadden geen voetenzak voor de maxicosi maar alleen de snoozebaby en die hebben we echt een behoorlijke tijd gebruikt en gaat nu weer een ronde mee. Zeker onze eigenwijze dochter die geen sokken of schoenen aanhoudt had altijd lekker warme voetjes in de snoozebaby. En de binnenkant is van katoen wat niet zo zweet, ook een pluspunt.
Ik had deze aanbieding al gevonden, dus ik heb er maar meteen een besteld Maar bedankt voor de tip Iedereen bedankt voor de reacties. Fijn om de ervaringen te lezen.
Wij hebben zowel de Snoozebaby wikkeldoek als de Koeka voetenzak die in de Maxi Cosi kunnen. Echter heb ik de wikkeldoek meer voor na het badderen gekocht en lekker voor de koudere dagen.