Stokke Xplory of Bugaboo Cameleon na 2011

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tweekids, 30 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Iemand ervaring met deze 2 kinderwagens?

De stokke lijkt me zo hoog dus erg instabiel, het voordeel is dat we dan een veiligere autostoel erop kunnen klikken de BeSafe met vijfpuntsgordel.

Bij de Bugaboo , die vindt ik gewoon erg mooi en lijkt stevig. En hier is het nadeel dat alleen de maxicosi erop kan en dus niet de Besafe of wel??

2. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de stokke xplory. Zonder maxi cosi inzet seg maar. Hij is inderdaad hoog en zeker in vergelijking met de bugaboo.

Wij hebben hem juist voor de hoogte gekozen, zijn erg lang.
    Hij is wel niet heel klein inklapbaar maar wel heel wendbaar en rijdt soepel in de stad.

3. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Wat ik van meerdere mensen heb gehoord is dat de wagenbak van de stokke erg kort is. De bugaboo heeft een veel langere bak. Kan je kindje dus langer inliggen.
    Anders bugaboo even mailen? Of navragen in de winkel?

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik ben een echte Bugaboo-fan... Was laatst met vriendin wandelen die een Stokke had en we wisselden ff... Nou nee thanks! Vond er persoonlijk niks aan. Daarnaast ook echt stuk onpraktischer qua inklappen etc., neuh doe mij maar fijn de Bugaboo!

Ik heb zelf wel een Maxi-cosi erop gehad, daar zijn dus zeker weten adapters voor! Ik zou even contact met babywinkel/bugaboo opnemen ivm de BeSafe? Misschien zijn er wel gewoon adapters voor!

5. diana1988

diana1988 Lid

30 dec 2013
    9
    0
    0
    ped. medw kdv
    amersfoort
    Hier ook een bugaboo fan. Vind de stokke persoonlijk erg lelijk. Gebruik hem hier nu met de adapters met maxi-cosi erop. Dacht niet dat er veel andere merken op passen. Het hangt er net vanaf hoe die beugels vast klikken in het autostoeltje. ANders inderdaad even een mailtje sturen.

Hier de bugaboo buffaloo. Nieuwste variant. Ziet er weer een stukje anders uit dan de cameleon

6. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Hier ook een bugaboo, vandaag voor het eerst mee gewandeld en vind het tot nu toe echt een topding.
    Volgens mij zijn de adapters voor de besafe op de bugaboo alleen te koop in de US. Wij hebben hem gewoon met een maxi cosi en gaat prima.

Vind de stokke zelf echt heel lelijk, maar ieder zijn eigen smaak.

7. Verox

Verox Niet meer actief

Hier juist een Stokke fan.
    Ik vind ze mooi, maar vooral heel praktisch. Lekker hoog, dus je kindje vlak bij je, je hoeft niet diep te bukken.
    Heel licht en wendbaar, door de kleine bak een kleine draaicirkel, waardoor ik gemakkelijk door onze smalle gang pas.

Dat zou je allemaal als nadelen kunnen ervaren. Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat.

Wat betreft de autostoelen kan ik je niet helpen. Wij wilden geen maxicosi op het onderstel, om ons kindje zo min mogelijk in een maxi-cosi te laten.

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Het wordt de bugaboo :)
    Dus als iemand nog een roze/antraciet heeft staan hoor ik dat graag!

Deel Deze Pagina