Ik heb ook een stokke koets gehaald. Heb lakens gekregen van mijn mama die ze bij mij heeft gebruikt(wel leuk om te zien) zit ook hoes voor kussen bij. Ook heb ik van haar twee slaapzakken voor in de koets gekrgen(zoals je die hier van stokke gezien hebt) Het is wit met blauw gestikte draad en wit met rood gestikte draad (koets is rood) Kan nog lukken dus Ik doe gewoon een overtrek op het matras,de slaapzak erin de baby erin lekker met een muts,laken erover en een deken of twee(eentje van stokke,zijn dun) maar heb ook nog de pukaboo wikkeldeken dus misschien kan dit ook nog mits een deken minder ofzo? Moet eind november dus zal wel koud zijn Ik ieder geval vind ik het zo een gedoe om alles nieuw te kopen en achteraf ben je gewoon blij dat je iets hebt,ookal was het niet nieuw.
Mopje: Waarom krijg ik dat nou niet van mijn zorgverzekering Bloemmm: Kan me voor stellen dat het minder mooi is.. Reiswieg is toch anders dan een wieg/ledikantje etc. Die dekentjes lijkt me ook heel handig omdat het ook als een soort 'dooky' gebruikt kant worden! Anais: Hartstikke leuk om je eigen lakentjes te 'herbruiken'. Denk dat het eind november idd koud zal zijn.. Anders misschien een teddy jasje o.i.d. en dan in de slaapzak?
Ja, je kan ze inderdaad ook op de zijkanten van de Stokke klikken! Echt heel handig.. En de kwaliteit is gewoon super mooi. Maar ik ben een grote Stokke fan, dus kan alleen maar goede dingen erover zeggen Welke heb je eigenlijk? Ik had de Roze Limited Edition voor mijn dochter en heb nu een Blue Melange!
Wauw, roze! Ik ben jaloers haha Ik wilde dolgraag de roze hebben, maar mijn vriend absoluut niet Ik heb uiteindelijk maar gekozen voor de beige variant voor mijn meisje.. En de blue melange, ook echt prachtig! Wij wilde die als we een jongentje zouden krijgen. Ik word ook een stokke fan Wil ook graag zo'n rond bedje hebben @Meiden: Welke kleur Stokke hebben jullie?
Ik heb ze alle drie gehad. Ik had toen ik zwanger was van mijn dochter de beige wagen gekocht. Toen ze een maandje of 2 was zag ik ineens de roze in de vitrine van de Babypark staan... Ik was op slag verliefd, dus heb voor de gein de beige op MP gezet. Was binnen 3 uur verkocht voor 875 euro! SERIEUS?! Wie doet dat nou dacht ik.. Geld erop gelegd en gelijk de roze gekocht... Toen was ik zwanger van onze zoon en kon onze roze echt niet meer he haha.. Dus weer op MP gezet en verkocht voor 850 euro, ook al zo'n koekoek die dat betaald voor een tweedehandse! Daarna dus gelijk de blue melange gekocht. De roze was wel echt mijn favoriet, met pijn in mijn hart verkocht.. Haha Die ronde bedjes zijn ook super leuk! Ik heb ook de autostoel van Stokke, klik je er ook zo op en vind 'm erg mooi! Ook Blue Melange.
Ik heb ook de autostoel, izi sleep, erbij gekregen. Nu zag ik laats de roze reiswieg op de prenatal site, afgeprijsd.. Toen ging het toch wel weer even kriebelen Haha echt koekoek ja! Ze gaan echt als warme broodjes over de toonbank op MP. Kan me voorstellen dat je de roze met pijn in je hart hebt moeten verkopen.. Maar voor een jongen kan het idd echt niet haha Ik ben ook echt zo'n meisjes-meisje. Heb een heleboel kleertjes in het roze. Kamertje is ook al roze
Heerlijk! Lekker uitleven op roze haha! Ja de Izi sleep inderdaad, die heb ik ook. Geniet nog maar even van je zwangerschap en straks van je Stokke, ik gebruik 'm elke dag weer met plezier
Hihi doe ik zeker Geloof je direct! Kan niet wachten tot m'n meisje er is, (al gaat het nu opeens best snel!) ik kan gaan wandelen achter mijn mooie kinderwagen