Ja ik weet het niet echt voor de babyuitzet, maar weet iemand een leuke site waar je genoeg keus in positierokken hebt? Want ik heb nog niks leuks kunnen vinden en van de zomer zou ik toch graag weer een rok aan willen. En een beetje betaalbaar, vind het zo zonde om 80 euro uit te geven voor een rok voor alleen dan..
Ik heb een spijkerrok van de H&M, die zit heel lekker en was geloof ik 35 euro. Maar misschien bedoel je meer rokjes van dunne stof enzo.
Ik had er vorig jaar ook eentje van Mamalicous voor de helft van de prijs, een spijkerrok voor ik geloof 20 Euro, dat is leuk winkelen. En nog een zandkleurige van Miss Etam die heel lekker zat, kostte ook geen vermogen.
bij prenatal zijn binnenkort de mama mazzeldagen 20% korting en ook daar hadden ze op het moment wel leuke rokjes! en miss etam vind ik ook leuke dingen hebben , maar online... dat vind ik persoonlijk voor een rok zowiezo moeilijk.
ik heb er nou 1 besteld op babywalz, maar ik moet denk ik dan toch maar binnenkort naar de stad, overal broeken genoeg maar rokjes mmm
Ik draag normaal gesproken veel rokken, omdat ik het erg leuk vind, maar ik vind het aanbod in positierokken echt dramatisch. Afgezien van wat spijkerrokken (tja, die hoef ik er geen 5 te hebben) of spijkerrokken die alleen een lapje om je billen voorstellen (heel charmant als je zwanger bent, not), kan ik echt niks vinden. Ben echt alle winkels af geweest, omdat ik naast m'n spijkerrok ook wel wat anders wil. Met bijvoorbeeld een bruiloft of ander feestje vind ik een spijkerrok eigenlijk te casual, maar helaas kan ik niks anders vinden. Heb al de Prenatal bezocht en een aantal babyzaken waar ze ook Mamalicious en Noppies verkopen, maar kan echt niks vinden. Wat er is is óf veel te duur (80 euro voor die laatste 10 weken vind ik echt teveel) of heeft een raar motief of model (en dan heb ik het over 2 of 3 rokken die ik gevonden heb). Bijvoorbeeld rokken waarin je achterwerk gigantisch aftekent of een hagelwitte rok (ben niet enorm dik, maar hier leek ik echt vierkant in). Kortom, ik kan je niet echt helpen maar deel je probleem!
Ik heb niet eens positierokken, ik heb gewoon bij de H&M linnen rokken gekocht met een elastieken band bovenin, ook heb ik gewoon hele elastische rokken daar gekocht. Als je op de H&M site kijkt in de onlinewinkel, heb je zat rokken waar elastische banden aanzitten, kan makklijk en je betaald je niet helemaal scheel! Ook hebben ze daar positierokken te koop. Positiekleding H&M: http://shop.hm.com/nl/?action=viewshopp ... AM_MAM_KLA ROKKEN H&M: http://shop.hm.com/nl/?action=viewshopp ... OVR_SKIRTS Als je hier kijkt en je ziet deze; Dat soort rokken kunnen makkelijk!
ik heb tijdens mijn zwangerschap kleding gekocht bij www.mooiverpakt.nl en ze hebben goede service en goedkopenen mooie kleding en ook keuze uit merk
Vind het zonde om positiekleding te kopen, als je gewoon rekbare kleding koopt kan je het na je zwangerschap ook nog gewoon aan.
Hoi Hoi, Ik heb inmiddels (na lang zoeken....) een paar leuke internetadresjes gevonden waar ze veel merken en soorten verkopen. www.hetbollebuikje.nl www.sonneschijn.nl www.9maandenmooi.nl http://www.fashion4mamas.nl/ Veel succes met shoppen!
Nou, ik heb echt wel rekbare kleding in m'n kast en droeg ook voor m'n zwangerschap geen superstrakke kleren, maar ik zou dat nu, met 32 weken, écht niet meer aan kunnen hoor! Ik heb wel wat dingen geprobeerd, maar het zit echt voor geen meter. Truitjes passen meestal niet over m'n buik heen en zitten bij m'n borsten te strak en ik zou echt niet weten hoe ik een gewone spijkerbroek aan moet krijgen. Aangezien een spijkerbroek een onmisbaar kledingstuk is voor me (vrije tijd) en ik in m'n werk nette broeken/rokken draag, heb ik die toch echt wel nodig in positiemodel. Tja, m'n joggingbroek past nog wel, maar om daar nou de hele tijd in te gaan lopen... Ik zie nu dat je 19 weken zwanger bent... toen liep ik nog in m'n gewone kleren, dus 't kan hard veranderen in de komende weken