ik heb de graco sweetpeace voor ons as kindje. al 6 maanden geleden gekocht en nu neergezet blijkt de moter kuren te vertonen. dit komt vaker voor blijkt en ik krijg dan ook een andere. ALS ik de bon kan overleggen.. en ik weet echt niet meer waar die heen is! baal er enorm van want hij koste ruim 200euro. nu hoop ik dat iemand hier wel haar bon nog heeft en mij een kopietje wil emailen. zodat ik toch een andere schommel kan krijgen...
Ik kan je helaas niet helpen, maar heb je geen pin-bewijs/rekeningafschrift? Dan moet de bon terug te vinden zijn in het systeem van de winkel als het goed is. Als je gepind hebt uiteraard...
Heb je graco zelf gemaild? Ik heb van fisher price een complete nieuwe schommelstoel gekregen toen enkel wat bekleding gescheurd was. Het model wat we hadden was al 2,5 jaar oud. We kregen het nieuwste model ervoor terug. Aangegeven dat we hem cadeau gekregen hadden en ze hebben geen bon nodig gehad.. Super service dus.
helaas blijkt graco geen klantenservice te hebben. bij babydump werd ik heel brutaal behandelt ivm het gebrek aan de bon. en prenatal wilde ook alleen helpen met bon omdat ie daar niet gekocht is. we hebben hem contant betaald.... en ik baal dr echt flink van. we hebben het financieel al niet enorm breed. en nu staat er zo'n prachtding in mn woonkamer die enorme herrie maakt
Contact Us International | Graco https://secure.gracobaby.com/ContactUs/pages/ContactUs.aspx?page=ContactUs Eerste link zou je degene in Holland kunnen proberen te bellen. Tweede link in het Engels mailen. Misschien dat het werkt..
Oh- weet je de dag en tijdstip nog dat je hem gekocht hebt? Dan kunnen ze het bonnetje terugzoeken. Of babydump even mailen of er nog mogelijkheden zijn.
Ik zou het ook via het hoofdkantoor van babydump spelen, helemaal dat je erg schofterig bent behandeld.... je weet het nooit En inderdaad graco internationaal benaderen
superfijn! ik heb ze gemailt.. dat wacht ik een dag of 5 af en dan bel ik.... bij babydump kreeg ik te horen : geen bon , geen garantie ook nadat ik verschillende keren gevraagd heb om de hoofdleverancier. en gegevens. bleef het antwoord u heeft geen bon... om enorm moedeloos van te worden.
Toevallig heeft deze persoon http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/440604-graco-sweetpeace.html een topic over het apparaat geopend. Klinkt alsof ze hem recentelijk gekocht heeft. Misschien mag je een kopie van haar bon hebben? Of dat ze zelf een kopie maakt en het origineel naar jou stuurt?
Er bestaat ook een wettelijke garantie. Je mag er vanuit gaan dat zo'n duur apparaat langer meegaat dan n half jaar (ongebruikt zelfs), daarom heb je ook zonder bon nog rechten. Je kunt makkelijk aantonen dat je geen gekke dingen met het apparaat hebt gedaan, zit nog nieuw in de doos toch.. Babydump is verplicht jou wettelijke garantie te geven en het probleem op te lossen. Zij zijn de verkoper, de fabrikant heeft hier daarom niets mee te maken. Kijk ff bij de consumenten anders, daar heb ik dit verschillende keren gelezen!