Weet er iemand waar ik een goedkoop rond boxkleed kan kopen? Je vind nu overal leuke aanbiedingen van vierkante kleden tussen de 15-20, maar ronde heb ik tot nu toe niet onder de 25 gevonden . Liefst grijs/wit/bruin achtige kleuren. Iemand tips? Alvast bedankt!
Ik dacht dat ik bij de Wibra ronde boxkleden zag hangen. Vaak hangen ze onder de kledingbakken. Zijn niet duur en volgens mij ook nog goed.
Wauw! Zo goedkoop? Ik wou dat ik die had gevonden. Die van mij was rond de 50? Was ook enigste die ik kon vinden, van jollein bij babydump, Koopje! Waar heb jij ze gevonden??
Ik heb net zelf gekeken bij de Wibra, ik zag namelijk in het krantje hele leuke in de aanbieding. 8,- euro. Maar helaas hingen er bij ons geen ronde.. ben bang dat ze ze niet meer hebben.
Marktplaats heeft er ook op staan. Je kan het daar voor die prijs het beste treffen denk ik. Liggen allemaal in een dure prijsklasse de nieuwe..
Uiteindelijk via marktplaats iemand gevonden die ze zelf maakt. Mocht zelfs 2 stofjes uitkiezen voor de voor en achterkant voor 28,75!!. Het was even zoeken maar dan heb je ook wat en vooral orgineel. Thnx allemaal