Wij zijn al een uur bezig met het ombouwen van de maxi cosi mura van kinderwagen naar buggy. We hebben het zitje op het frame van de wagen gezet maar krijgen met geen mogelijkheid het scherm erop. Hoe moet dat? De handleiding is zo verschrikkelijk onduidelijk, echt niet normaal! Kan iemand ons helpen??
je hebt ter hoogte van het zitje zwarte dingen zitten daar schuif je die dingen van de kap over in moet vrij ver naar onder. ik heb dus ook staan kloten vandaag ( heb hem vandaag gekocht)
maar uiteindelijk wel gelukt dus. Hier ook gelukt, maar min of meer per ongeluk. We wilden Anne naar voren toe laten kijken maar het is naar achteren (naar moeder/vader) toe geworden. Hij zat ineens goed. Maar per ongeluk dus, of per geluk. Ik vind dat kapje wel raar zitten, het zit niet op het zitgedeelte geklikt maar hangt er boven. Ziet er wat amateuristisch uit, vinden jullie niet. Nu nog hopen dat de regenhoes past.
Ja idd, die zonnekap van de Mura vind ik echt niks. Groot minpunt van de wagen. Ik vond de handleiding op de cd rom trouwens wel heel duidelijk.
Dat zonneding, moet je helemaal naar onder schuiven totdat ie niet verder kan, je voelt ook een soort klik. Het maxicosi-logootje zit aan de achterkant.
Ik heb even voor je op you tube gekeken en daar staat wel een filmpje. YouTube - Maxi Cosi Mura 4 Pushchair - Kiddicare staat er trouwens op de site van maxi cosi geen uitleg ? Daar is volgens mij ook een instructie-filmpje