Tuurlijk hangt het van de lengte van je kindje af, maar ik ben wel benieuwd hoe oud jullie kindjes waren toen jullie overgingen op buggyinzet. Ik ben er zelf 'emotioneel nog niet aan toe' maar echt heel veel ruimte heeft ze niet meer Ben wel benieuwd!!
Wij waren er ook nog niet aan toe, maar hebben met 5 maanden de bak eraf gehaald. In de gebruiksaanzwijzing stond dat het pas met 6 maanden mocht, maar onze dochter kon al zo goed rollen, dat ze op een gegeven moment met 2 armpjes over de rand hing, want dat randje van die bak is echt laag. Door de babyinzet zat ze wel heel goed in de buggtinzet in de meest platte stand en gelukkig van het augustus, dat scheelt ook.
Met 6 maanden. We hadden een keer de buggy inzet erop vedaan omdat ze dan op een verjaardag er een beetje "bijzat". Daarna de bak er niet meer op gedaan. Ze had ook niet heel veel ruimte meer.
6 maanden. Eerder mopperde ze al wat in de bak omdat ze niets zag maar ik wilde netjes de 6 maanden afwachten. Nu is ze koning te rijk in haar buggyinzet. Wát is het toch een fijne wagen! Meestal staat de buggyinzet op de middelste stand maar als we wat langer wandelen en ze wordt moe dan is ze in een seconde plat te leggen en slaapt ze prinses-heerlijk in
Uhmm ze heeft er al in gelegen in het restaurant....op de ligstand dan. Verder denk ik niet dat ze er nog maaaanden in past aangezien ze nu al 60 cm is en je de ruimte minder ziet worden per week! Dus ze blijft erin voor zo lang als het past!