Ik wil online een bestelling doen bij de babydump en ik wil de bestelling pas over 2 weken in de winkel ophalen en betalen. Nu is het product wat we kopen in de aanbieding tot vandaag... Kan iemand mij vertellen of, als ik het over 2 weken ophaal, de prijs geldt zoals die vandaag op de website staat, of dat dan de oude prijs weer geldt? Het is geen optie om het nu al te betalen via iDEAL omdat het een cadeau is van mijn oma, die gaat mee naar de winkel als we het gaan ophalen.
Volgens mij betaal je in de winkel als je het ophaalt, maar staat de prijs al vast op het moment dat jij bestelt (dus vandaag). Zo ging het bij mijn bestelling laatst tenminste. Bel anders even naar een vestiging om het te vragen?
Die zijn helaas gesloten vandaag en de klantenservice ook Ik ga het er maar gewoon op wagen denk ik, zou toch raar zijn als de prijs ineens anders zou zijn... Bedankt voor je reactie iig!
Wij hebben in de winkel toen der tijd alles besteld en achteraf bij levering pas betaald. De prijs die toen der tijd gold moesten we ook betalen en kregen de 'gratis' producten er netjes bij. Mocht je online gaan bestellen kun je altijd bij de opmerkingen je vraag neer zetten of desnoods een mailtje er achteraan sturen.
Je kunt het nu voor de aanbiedingsprijs bestellen en dit bedrag betaal je ook als je je bestelling op gaat halen. Heb het zelf regelmatig zo gedaan.