Easywalker reiswieg bekleding losmaken

Discussion in 'De babyuitzet' started by dolgelukkig, Sep 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolgelukkig

dolgelukkig Actief lid

Sep 4, 2008
    224
    0
    0
    Hallo allemaal wie heeft er een easywalker en heeft de bekleding al gewassen?

Wij krijgen alles los en gewassen behalve de buitenkant van de reiswieg. Hij is helemaal los maar zit alleen nog vast aan het scharnierpunt van de zonnekap. Ik weet niet hoe ik de stang van de zonnekap loskrijg. Echt frusti want de rest is los en hij hangt dus nog maar aan 2 punten vast ;)

2. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ben je nu een nieuwe wagen aan het wassen?

3. dolgelukkig

dolgelukkig Actief lid

Sep 4, 2008
    224
    0
    0
    Nee, (ik wist dat ik zo'n reactie zou krijgen toen een mod. deze verplaatste van baby en dreumes naar baby uitzet.....)

Onze eerste is er uiteraard uitgegroeid en we willen hem helemaal fris opbergen als de tweede komt.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Geen idee, ik heb niet zo een kinderwagen, maar vast andere moeders hier wel.
    En er is ooit gekeken naar wat nu bij 'de uitzet' zou moeten en wat er bij 'baby&dreumes' zou moeten. En aangezien dit niet over je baby of dreumes gaat, maar over iets wat behoord bij de uitzet voor je baby hoort deze vraag hier.
    Dus ja, vind je reactie wat jammer, de mod's doen het alleen het forum overzichtelijk te houden. Niet alles door elkaar. En dus eigenlijk alleen maar fijn voor iedereen.

Maar misschien heb je de gebruiksaanwijzing nog? Daar staat vast op hoe de kap eraf moet. Of is er op internet misschien een gebruiksaanwijzing te vinden van jou soort/merk/jaar kinderwagen.

Succes!
    Liefs, Hanneke!

5. dolgelukkig

dolgelukkig Actief lid

Sep 4, 2008
    224
    0
    0
    Uiteraard had ik de gebruiksaanwijzing er al op nageslagen. Hier staat alleen dat het gemakkelijk afneembaar is. Op zich is dat ook zo, na allerlei schoefjes enzo losgemaakt te hebben alleen dat laatste stuk...

Share This Page