mij lijkt hij namelijk wel erg goed omdat je ter hoogte van je kindje loopt, je kunt je kindje dus goed zien. en hij is ook licht gewicht? wij hebben namelijk een trap in ons appartement en geen lift helaas.. dus wie heeft hem? en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Ik vind 'm vooral niet mooi en bij ons in de omgeving is het een wagen die vooral wordt geassocieerd met een specifieke doelgroep. Een vriendin van mij heeft 'm en zij is heel tevreden. Licht is hij niet maar of hij zwaarder is dan een andere dat weet ik niet. Een wagen die heel licht is maar geschikt vanaf dag 1 is de Bugaboo Bee met cocon. Dit is een heel kleine wagen.
@ cygnet: ik weet dat hij word geassocieerd met een bepaalde doelgroep en ik vind hem wel mooi, dat vroeg ik ook niet en deze is ook geschikt vanaf dag 1.. fijn dat je vriendin in ieder geval wel tevreden is! nog meer mensen met ervaringen?
Ik heb een Stokke en ben meer dan tevreden. Zeer wendbaar, smal, lekker hoog voor je kindje (geen knieen kijken en zelf geen buk'nboel perikelen. Heerlijk ). In het restaurant schuiven we de Stokke aan en zit onze dochter als ene prinses aan de troon van de tafel. Of hij echt lichter is; geen idee. Ik hoef geen trappen op dus heb me daar nooit in verdiept. In de auto leggen stelt niets voor iig. Stokke voor een bepaalde doelgroep? Ik zie geregeld mensen lopen met een stokke maar kan niet zeggen van "Die type mensen lopen ermee". Heb er ook nog nooit van gehoord trouwens. In mijn ogen is het een wagen die je of fantastisch vind of spuuglelijk (net als de buk'nboel, die verafschuw ik op mijn beurt ).
@ loki: bedankt voor je reactie, mij lijkt het ook echt een fijne wagen en heb al op internet gelezen dat je er makkelijk trappen mee op en af kunt! buknboel ken ik niet? haha
Denk dat ze de Bugaboo bedoelt Ook ik heb de Stokke en ik vind hem fantastisch!! Hij rijd echt super lekker, en vind hem ook nog eens heel mooi. Zodra de buggyinzet gebruikt kan worden vind ik hem nog mooier. Hij is ook makkelijk in en uit te klappen. Hmmmm bepaalde doelgroep?? wat voor doelgroep dan?? Whahah kansloze opmerking eerlijk gezegd
Ik vraag me ook wat voor doelgroep dan?? Hier nog geen stokke, maar voor de derde komt ie wel hebben we al besloten
De Bugaboo bedoelde ik inderdaad (als-je-hem-ziet-weet-je-waarom-hij-zo-genoemd-wordt ). BabyR: Klopt, de buggyinzet is helemaal super stoer. In de winter met die heerlijke voetenzak erbij, soms ben ik gewoon jaloers op mn dochter . Krijg trouwens tijdens het winkelen/boodschappen doen geregeld reacties dat ze het zo'n leuke, aparte en functionele wagen vinden *altijd leuk* Succes met je keuze .
Vraag me ook af welke doelgroep?? Heb zelf ook de Stokke, maar moet nog eventjes wachten met gebruiken haha. Of ie lichter is dan andere wagens weet ik niet, maar hij is volgens mij wel een stuk wendbaarder dan anderen. En hij is gewoon heel moooooooi, haha.
Ik vind hem spuuug lelijk maar we hebben hem gekocht toen onze dochter is geboren 2,5 jr geleden.. Het is niet mijn smaak maar in gebruik is ie GEWELDIG! dus erg blij mee!!
hahaa ik vind hem wel erg mooooi! zo zie je maar, smaken verschillen fijn dat ie fijn in gebruik is!! lijkt me ook wel ja
Wij hebben hem voor ons zoontje ook gehad en ik vond hem geweldig! Nu al weer stiekem op verschillende sites aan het kijken voor een nieuw exemplaar. De vorige hebben we verkocht omdat ik bij een tweede het nieuwe model wilde. Kan niet wachten tot ik hem weer kan bestellen. We hadden eerst een quinny maar dat was een vreselijk ding!! Hier nooit meer iets anders dan een stokke. Tot welke doelgroep ik dan ook mag behoren..........
Hij is duur, dus misschien voor de wat rijkere mensen onder ons?! Moet zeggen dat dat bij ons niet klopt, want wij hebben van schoonouders gekregen, haha! Maar ik ben supertevreden! Krijg nog steeds reacties en hij rijdt supermakkelijk! Ook hier geen kinderstoeltje nodig in restaurants, maar gewoon aanschuiven die hap! Heerlijk!!!! Veel plezier ermee!
Ja dat nieuwe model is een stuk mooier! had graag de roze willen hebben! helaas hadden zie die kleur bij het 1e model niet. ik krijg ook vaak opmerkingen over dat mensen hem zo geweldig vinden! en idd met terrasjes etc is het ideaal! Wil er evt een plankje achter voor mijn dochter starks, iemand ervaring mee?? en tot welke doelgroep horen de 'stokke rijders' ? heb ik nog nooit iets over gehoord...
Wat een onzin zeg, doelgroep. Hoezo mensen in hokjes plaatsen, gebeurt dat nu ook al met kinderwagens? Heb er hier in het Noorden trouwens nog bijna niemand mee zien lopen. Ik heb altijd een bugaboo gehad, maar daar ben ik een beetje op uit gekeken. De stokke vond ik altijd lelijk, maar sinds kort ben ik helemaal om en gaan we een stokke kopen. Nog even afwachten wat het wordt, mocht het meisje worden, dan ga ik voor de roze. Anders wordt de beige.
Afgelopen weekend binnen gekregen en er superblij mee. Nog niet gebruikt en weet dus niet hoe hij met de trap zou gaan maar wat betreft gewicht is hij zeker niet zwaar dus lijkt het mij best mogelijk.