Stokke Xplory

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Delta, 13 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super mooie wagen! Vorige week de beige gekocht. Maar ik moet die nog krijgen.

Ik weet welke doelgroep ze bedoelen. Heb het in Rotterdam veel gezien. Hoedan ook, deze doelgroep heeft dan wel smaak! Vind het wel beetje raar om het om die reden niet aan te schaffen.

2. Delta

Delta Niet meer actief

bilou; klopt ik woon zelf ook in rdam... maar ja indd stomme reden hem niet te kopen! ik vind hem mooi in ieder geval! :D

3. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha! Als je hm echt mooi vind, moet je die echt halen. Je krijgt er vast geen spijt van.

4. Delta

Delta Niet meer actief

nee precies! en volgens mij is ie ook nog eens erg handig! lekker smal denk ik? zodat je overal door kan...

5. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    niks mis met die kinderwagens, mooie wagens dames

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Oeh die lichtblauwe is ook mooi!

Wij willen tegen die tijdvoor een meisje een roze kopen en voor een jongen een blauwe :)

7. MamiReg

MamiReg Actief lid

25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Doelgroep... Ik heb dat hele status/klasse/hokje ding nooit zo begrepen. Ik woon in Amsterdam en zie de Stokke heel veel, was me niet opgevallen dat daar een bepaald type bij hoort. Ik denk dat het misschien meer is, dat de Stokke erg praktisch is (hoog, klein oppervlak en wendbaar) en in hippe kleuren.
    Grappig dat er mensen zijn die mij straks dus ook in een bepaald hokje plaatsen omdat ik een Stokke heb. Wat een wereld eigenlijk om een kind op te zetten *zucht*

Ik verbaas me altijd om mensen met een Bugaboo, en dan niet om het type, maar omdat ik niet begrijp waarom iemand zo'n lage kinderwagen wil hebben! Soms zie je zo'n kind echt op kniehoogte liggen, daar moet ik dan echt weer niet an denken.

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ben nu toch wel heel benieuwd naar de doelgroep ;) Wil iemand die even noemen? :p

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hier lopen twee doelgroepen met de Stokke:

Antiliaans/Surinaamse (tiener)moeders met een ouder model (MP???)
    Mensen die 'alles goed voor elkaar hebben' (de nieuwere modellen ;))

Haha over hokjes gesproken... Ik geloof dat ik in de... 2e categorie behoor ;)

Wij noemen het de Ferrari onder de kinderwagens (hebben uiteraard de rode ;)) Ik vind hem heerlijk.

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    En ohja, ik krijg ook dagelijks complimenten van allerlei verschillende (vreemde) mensen over mn wagen. In het ZH, in de supermarkt, op de markt, in het bos/park etc

Vooral ook veel oudere mensen:
    'Jeetje wat zijn die wagens tegenwoordig vele malen mooier dan toen in onze tijd'
    en
    'Wat ligt uw kindje heerlijk in die prachtige wagen'

:D

11. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Jezus wat triest die doelgroepen!!

En idd hijs heel hoog daarom praktisch voor lange mensen ideaal. En sat je hem zo kan aansvhuiven aantafel ideaal!

12. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Hier gekregen van paps en mams :D. Zelf hadden we hem ook wel gekocht maar niet omdat we het voor elkaar hebben want geld kunnen we goed voor andere dingen gebruiken maar voor mij was het gewoon de beste wagen omdat hij zo hoog en gemakkelijk te bedienen is.

Belachelijk die doelgroepen. Zie hier er verschillende mee lopen en niet een bepaald type. Zie hem hier trouwens ook niet heel erg veel en kom hem maar af en toe tegen.

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Goh, dan behoor ik ook tot de "Gooische Vrouwen" (daar had Linda er ook 1, trouwens ;) ). *Ondanks dat ook wij de wagen gekregen hebben van ouders* ;)

14. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    wij hebben ook de v3 in het paars en vind het een topwagen. wil echt niet meer anders. hij rijdt lekker licht en vind het prettig dat die zo lekker hoog kan voor de kinderen. (ook fijn voor je rug!)

En ik denk niet dat ik in de doelgroep pas ghihi. ik ben 22 en loop ook met een stokke. ben geen kakker in een villawijk maar een simpele student verpleegkunde. Dus het maakt niet uit. slaat ook nergens op trouwens.

15. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Hier eentje van Marktplaats, dus wij horen nu bij de Surinaamse en Antiliaanse tienermoeders :D, ik voel me ineens weer fit en fruitig en 20 jaar jonger haha.

Stokke bevalt erg goed, we hebben hem aangeschaft, omdat mijn vrouw zo bang is voor honden en deze lekker hoog is!

16. Haha, volgens mij lacht Cygnet zich rot nu.. maar goed, ben zelf ook niet zo van de in-hokjes-stoppen. Zal mij een worst wezen dat de Stokke vooral op Zuidplein wordt gespot :p (mijn collega vroeg een keer of ik die neger-kinderwagen had :$). Maar het is een Zweeds merk toch, dus misschien lopen al die Scandinaviërs er ook mee? :p

Wij hebben de Stokke alweer een hele tijd (meer dan 2 jaar, oude model nog) en is altijd goed bevallen. Er is maar 1 nadeel aan, dat is het inklappen. Ik vind het een gedoe en kan sowieso niet klein ingeklapt worden. Wij hebben de wagen alleen de eerste tijd meegenomen in de auto.

Verder is de wagen niet zwaar om te tillen, stuurt licht, en natuurlijk heel fijn dat je kindje hoog ligt/zit. Mijn zoon is nu 2 jaar en vindt het nog steeds prima om erin te zitten, omdat ie zo hoog is. Dat vind ik echt het fijnst aan de wagen, hij is zo lang nog zijn geld waard! Ik krijg nog steeds opmerkingen 'wat zit je lekker hoog, als een prins!' (naar mijn zoon toe dan he) etc.

Zou ook wel de nieuwe willen, zucht, denk alleen niet dat ik mijn man kan overhalen daartoe :)

17. Delta

Delta Niet meer actief

babyengel: dus je kan de wagen (uiteraard zonder baby! haha) de trap op en af tillen?

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Haha vind het stiekem wel grappig deze discussie ;)
    Een fris en fruitige die zich weer 20 jaar jonger mag voelen, een student en een Gooische ;) Oftewel: die hokjes slaan gelukkig nergens op, iedereen kan verliefd zijn op de Stokke!! Maar het is en blijft wel zo dat deze wagen niet heel goedkoop is. Ik heb nu voor de lol ff op MP gekeken... Als we hem zouden willen verkopen, kunnen we bijna de aanschafprijs weer terugkrijgen als ik zo op MP naar de vraagprijzen kijk!!! :$:D
    Ik heb hem nl voor 600 euro op de kop weten te tikken!! :D

Wij hebben hem trouwens wel zelf betaald (ipv opa's of oma's ;)) maar verder is er weinig Goois aan bij ons. Ik heb dus heel internet afgezocht waar ik hem zo voordelig mogelijk maar wel nieuw kon kopen.

Ik vind hem nog dagelijks geniaal. Ik heb zelf een niet al te leuke&gezellige rug en als ik soms andere kinderwagens voorbij zie komen, officiële Buk'nboel's of andere kinderwagens waarbij je continue krom moet... Dan ben ik wel extra blij met de mijne!! :D

19. De trap op kan gewoon, staat een plaatje op de stokke hoe dat moet. Dan moet je de wielen inklappen en kan je 'm tree voor tree omhoog trekken zeg maar.
    Maar de kinderwagen eraf is moeilijker. Denk dat je dan het frame los van de kinderwagenbak/stoeltje naar beneden moet tillen, anders is het lastig! Maar dat is met iedere kinderwagen! Ligt niet aan het gewicht, maar dat het gewoon onhandig is met een groot ding.

Ik heb net rond gekeken op internet en heb besloten om de volgende keer OF een roze OF een blauwe kinderwagenbak erbij te nemen.. dat is nog best te doen en kan mijn man ook niet klagen :p

20. Delta

Delta Niet meer actief

@ babyengel: thnx! super, nee de kinderwagen zelf is niet zo zwaar en allemaal rond dat gewicht lees ik.
    oh ja dat is inderdaad een slim idee van jou! een andere bak kopen in een kleur dit je wilt ! das goed te doen dan he

Deel Deze Pagina