Stokke Xplory

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Delta, 13 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Ik hoorde dat die voetenzak niet in de reiswieg mag/hoort. Wij hebben een lakentje en dekentje in wiegformaat gekocht voor de Stokke. Staat mooi!!

2. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Hier ook een stokke;
    Om het matrasje een molton gedaan en daaroverheen een aankleedkussenhoes en hydrofiel...
    Vond dat een heel gedoe dat "bedje" opmaken.
    Nu een lodger deken erin waar de kleine ingepakt kan worden en daaroverheen een lakentje - dekentje, omdat die zo leuk bij de kleur van de wagen past!
    Hoewel ik m ideaal vind qua hoogte, wendbaarheid en smalle wagen, ook handig voor OV, in de stad etc. toch de stokke te koop gezet.
    Want die wielen zijn echt niet fijn :)
    Onze kleine werd steeds wakker als we over een klinkerweg gingen, van een stoepje af, bij hobbels in de weg en dergelijke.
    W.s. helpt t niet dat ik in een "oude" stad woon?
    Ik wilde uiteindelijk toch een wagen met luchtbanden.
    Dus nu de quinny buzz gekocht.
    Super wagen ook (was al onze 2e keuze) en klapt (zelf) uit en is kleiner in te klappen voor in de auto...
    En natuurlijk prachtige LUCHT banden ;).
    Maarrrr zal ook zeker een paar dingen van de Stokke gaan missen....
    Maar een kinderwagenpark is ook wat overdreven he?! :D

GRTZ.

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    De voetenzak past volgens mij niet in de bak en de slaapzak zijn niet zulke goede berichten over dat het niet helemaal veilig is. Ik zou gewoon een lekker dik dekentje erin gebruiken. Heb zelf een wiegdekentje van prenatal en volgens mij zijn die wel dik genoeg.

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Nou, dan bewaren we de voetenzak voor de volgende winter, als hij al groter is! We hebben een mooi Stokke dekentje erbij gekocht, en dan een lakentje of als het echt koud is de lodder wrakker om hem heen.

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier ook gewoon lakentje dekentje, gaat super.
    Vind de lekker dikke zak van het vorige model ook wel mooi (past ook in de nieuwere) maar met een mei-kindje niet erg nodig.

Té schattig, toch? ;)

6. Wat is dat?

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.208
    35.947
    113
    Ik denk dat ze de lodger wrapper bedoelt.

8. someonespecial

someonespecial Niet meer actief

Hahahaha ik lees zo hier en daar reacties en ik herken mezelf er helemaal in

Deel Deze Pagina