Stokke

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Loveazra2, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Stokke, wat vinden jullie van deze wagen?
    Wie heeft hem en wat zijn jullie ervaringen?

Ik vind hem zelf heel mooi, maar wel erg prijzig!
    Is hij het prijskaartje waard?Wat vinden jullie?

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik wilde em ook kopen. Vond em erg bijzonder en ook leuk voor het kindje om zo lekker hoog te zitten. Hij schijnt echter niet zo stabiel te zijn. En heb idd zelf gezien dat ie bijna omkiepte toen iemand er schuin de stoep mee op wilde.

Maar de hoofdreden waarom ik em niet heb gekocht is de prijs! Als je em compleet met kinderwagenbak wilt kopen ben je zo'n 1000 euro kwijt :(

3. Ik vind hem niet echt heel mooi, en ook behoorlijk duur, en het zitje is zo klein dat kinderen er maar tot een jaar of 2 in kunnen hoorde ik al van iemand en dat zei de vrouw in de winkel ook, hooguit 2,5 als ze niet zo groot zijn, mijn dochter is pas net uit de kinderwagen en is ruim 3 wel zit ze soms nog in de buggy.

4. Danny

Danny Niet meer actief

Wij wilden m eerst ook kopen, maar ik vond m niet fijn rijden, slecht wendbaar en inderdaad er gammel.
    Voor die prijs mag je toch wel wat meer verwachten!

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik zag laatst iemand er mee lopen en ik dacht: "wat een lelijke wagen" (sorry!)
    En toen was ik ergens in een babyzaak en toen zag ik m staan met het prijskaartje erbij... ZO DUUR!

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hahaah ik vind het ook een raar (lelijk) ding, en idd veeeeeeeeel te duur, ikheb het zelf nooit uitgeprobeerd maar hij ziet r gammel en niet gezellig voor de beeb uit. Ik vind het niks van wat ik van een kinderwagen verwachte hebben. Maar ieder zn smaak. Voor trendvolgers is het een leuk ding natuurlijk.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ik heb hem even gegoogeld,

maar ook niet mijn smaak. Ik houd wel van strak en design, maar ik vind dit ontwerp niet mooi.

En wel erg duur, :confused: waarom eigenlijk :(:

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    In eerste instantie vond ik hem niet mooi, maar nadat ik hem een paar keer gezien had ben ik eraan gaan wennen.
    Het zou niet onze keuze zijn qua wagen, maar ik moet zeggen de paar keer dat ik een man erachter heb zien lopen vond ik het wel stoer staan.
    Het prijskaartje is idd hoog, maar als je hem EN mooi vind EN lekker vind rijden EN kan betalen ..why not.

Mirre

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @Mirre

Ben ik het mee eens!
    Ik zelf vond hem vooral erg duur, heb nu ook een dure wagen maar wel met korting, de Stokke heb ik nog nergens in de aanbieding gezien. En degene die ik nu heb is wel tot 4 jaar te gebruiken!
    Voor de rest vond ik hem gewoon niet zo handig, ik wil veel het bos/park in, boodschappen doen en zo en vond dat er een erg kleine tas onder zat.

Het is denk ik echt een 'stad' wagen. Wel mega hip natuurlijk.
    Zag laatst iemand ermee lopen die had een aqua-blauwe, zag er wel gaaf uit hoor!

10. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ziet er idd erg gammel uit

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Wij hebben de stokke wagen en inderdaad in de meeste winkels staat hij te koop voor € 1000,- maar er zit een klein grapje in deze prijs.
    Dit is dus de prijs inclusief de wandelwagenbak. En die wandelwagenbak wordt alleen in europa verkocht omdat hier de regel is dat er een rand van 5 cm om je baby moet zitten ivm het eventueel eruit kunnen rollen.
    Deze bak heb je echter niet nodig want als je gebruik maakt van je babyinzet (zit standaard bij de wandelwagen) en je zet het in de lig stand dat ligt je baby ook plat. Van uit de wagen rollen kan geen sprake zijn want ze liggen vast met een 4 punts gordel (net als in de maxicosi) Dat scheelt ongeveer € 300,- .

Wij hebben geen klachten over de stabilieteit, ja misschien als je er schuin mee op de stoep gaat rijden (2 banden op de stoep en 2 banden niet) dan kan ik me voorstellen dat hij gaat hellen met alle gevolgen van dien. Maar dan vraag ik me af waarom je persee op die manier met je wandelwagen wilt lopen?
    Ik vind het een lekkere wendbare wagen die erg makkelijk rijdt, je kunt het ook lekker op je eigenhoogte instellen en dit is vooral handig wanneer je zelf wat langer bent of er een behoorlijk lengte verschil tussen je partner en jou zit.
    Ze zeggen dat de kinderen er tot 4 jaar in kunnen zitten maar dat moeten wij dus nog zien (duurt nog 3 jaar voordat we dat kunnen bevestigen of ontkennen)

Wat betreft de tas, daar gaat behoorlijk wat in. In mijn geval (bij een tripje aan de buurtsupper en de bakker.
    pak voeding, pak luiers, bak bami, wat satetjes en 2 broden en dan heb ik nog een klein beetje ruimte over.

het is een echte stadswagen, dus als je vaak in het bos gaat wandelen lijkt het me geen verstandige keuze.
    Er is geen vering aanwezig en je hebt massiefe banden.
    Voordeel is dat je geen lekke band kunt krijgen, nadeel is dat het wel eens wil hobbelen (tot groot plezier trouwens van onze zoon :) )

Wij hebben overigens wel voor de neutrale kleur gekozen zodat eventueel nr 2 er ook nog in kan. (ik weet namelijk niet of ik over een jaar of 3 limegroen nog wel leuk vind.)

Groetjes Anita

12. Niet meer actief

je ziet ze amper rijden en dat zal vast niet zijn omdat ze zo duur zijn, maar meer vanwege het model denk ik.

Overigens vind ik het ook echt een vreemd gezicht als ik een stokke zie..haha.. hij is ook zo anders!

13. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik zag toevallig vandaag weer iemand met die wagen en ik blijf hem lelijk vinden,maarja smaken verschillen.

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik vind het verschrikkelijk!
    net of je in het jaar 2060 leeft.

15. Vind hem ook super lelijk, gister waren wij even bij babyland in alkmaar voor babykamers kijken en toen zag ik dat stokke ding ook staan, hij rijd voor geen meter vind ik, ben blij dat wij de bugaboo hebben.

Maar voor de liefhebbers bij babyland in alkmaar kost hij nu 700 euro een aanbieding dus. En helemaal compleet met kinderwagenbak.

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik wilde deze kinderwagen ook heel graag maar,aangezien ik niet zo groot ben heb ik het maar niet gedaan. Ik vond ook de wagen niet veilig genoeg. De prijs is natuurlijk belachelijk duur.

17. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Voor een complete Bugabo ben je toch ook E1000 kwijt?

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Dat klopt. Daarom heb ik ook geen Bugaboo :D

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik vind het ook een nadeel dat je kind zo hoog zit. Als baby wel lekker maar als dreumes/peuter kan je kind niet zelf in de wagen klimmen. Lijkt me echt een nadeel.

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Vind hem gewoon niet mooi.

Deel Deze Pagina