Ik vind het wel een mooie wagen hoor, superblits en toch een soort van eenvoudig. Hij is wel beter geschikt voor lange mensen en inderdaad erg duur. Daarom heb ik hem zelf niet Mijn vriendin heeft er een, heb een foto gemaakt toen we laatst aan het wandelen waren: Ik ben heel blij met mijn X Adventure, past goed bij me en ik heb hem in een frisse kleur
Ik geloof trouwens dat mijn vriendin als enige nadeel ervaart dat haar dochtertje nu al niet meer in de bak past (3,5 maand!)... maar aan de andere kant hangt dat ook een beetje van de grootte van je kindje af denk ik, Joey ligt nog wel in de bak van mijn X Adventure, maar ik weet niet hoe lang nog
Lijkt mij juist weer een voordeel. ten eerste kan de kleine straks niet zelf zijn gordels losdoen en er stiekem tussenuit knijpen ten tweede ziet hij straks veel meer dan alleen de benen van andere mensen ten derde kunnen ze op deze hoogte en in de rechtopstand gewoon in de kinderwagen aan tafel zitten (is het meteen een soort van meeneem kinderstoel ) en hoef ik wanneer we een keer ergens gaan zitten niet op zoek naar een kinderstoel. Groetjes Anita
Oh dat ding! Die heb ik wel zien staan in de babywinkels en vind het eerlijk gezegd geen gezicht Al helemaal niet voor zo'n hoog bedrag. Maar ik heb hetzelfde bij de Bugaboo btw.
Dat gevoel heb ik ook met die musty wagens. Iets te ver naar beneden duwen en je kind schiet er zo uit hihihihihihi
Ik vond de Stokke eerst echt een afschuwelijk ding maar hoe vaker ik em zie en hoe langer ik er naar kijk... vind ik het toch wel een leuk ding. Zelf zou ik hem nooit kopen...
ja ja Kraken jullie mijn wandelwagen maar weer af Gelukkig hebben we allemaal onze eigen smaken want anders zouden we allemaal met hetzelfde lopen. Dan zou er ook maar 1 fabrikant bestaan, zou er maar 1 soort wandelwagen (vul verder in wat je wilt) gemaakt hoeven te worden. Hmmm nu ik me dat zo bedenk zouden de wagens waarschijnlijk ook een stuk goedkoper zijn. Groetjes Anita
Haha Pluk, dat is ook zo hoor. Ieder zijn/haar wagen. Wat ik wel handig vindt aan deze wagen is dat hij op de goede hoogte zit als je een keertje ergens wat gaat drinken. Pim
ik zie ze geregeld maar vind het helemaal niets. moet wel zeggen dat hoe vaker ik het zie hoe meer het went. mijn man die vind het helemaal niets, die zou niet eens naast me lopen als ik met zo`n wagen aankom
Mijn vriend vindt hem juist helemaal tof En zegt mochten we nog een keer zwanger raken we zeker deze wagen gaan kopen ondanks de prijs. En het is inderdaad erg handig dat het een 'meeneem' eetstoel is, want ik merk met azra, dat ze of vaak geen eetstoel hebben, en dat gedoe op schoot is ook onhandig en gevaarlijk, bijv. met soep etc.