Hallo, Op 1 maart had ik een terugplaatsing van een 5 daagse embryo en ter ondersteuning gonasie (hcg) spuit van 2500 en utro. Nu testte ik op dag 10 en 11 positief met de clearblue vroeg testen en negatief met de gewone. De vroegtest dipstic leek gister minder duidelijk dan eergisteren. Ik dacht dat t over was en ben gestopt met de utro. Nu op dag 12 na tp niet getest, maar al de hele dag buikpijn. Morgen bloedtest, maar zo in de war. Zou het nog kunnen? Veel liefs.
Die clearblue met blauwe streep gebruikt? Die geven negatief een pennenstreep. Je zou nu idd wel een duidelijke test verwachten, ik stopte zelf ook altijd met utro als het op 13dpo nog niet duidelijk was.
Dank voor je snelle reactie. Ik heb de digitale CB gebruikt bij de vroegtesten en de dipsticks van kv. En bij de gewone ook de clearblue weken detector, die was negatief en de kv wekendector en die had dus een tuurstreep. Wanneer brak je ongesteldheid dan vaak door, nadat je stopte met de utro? Poeh, jij hebt ook een heel traject doorstaan.