hallo, ik heb vanmiddag een klein beetje bloed verloren, een sliertje donker bloed.. ik heb mijn vk gebeld en kon komen voor een echo, nou was er niks te zien op de echo! dat kan komen omdat het óf te vroeg is en mijn baarmoeder wat naar achter ligt, óf het kan mis zijn, morgen krijg ik een inwendige echo in het ziekenhuis... hoop zo dat het goed zit! iemand van jullie dit ook mee gemaakt? kan iemand me gerust stellen? liefs rebbel
Sorry Rebbel ik kan je niet gerust stellen. Maar wat ik niet snap is dat zij met een uitwendige echo heeft gekeken, want volgens mij kun je daar niets mee zien als je nog maar 7 weken bent. Dan gebeurt de echo altijd inwendig. Succes morgen meis! xxx joyce
vandaag een inwendige echo gehad, het hartje klopt niet... het zou kunnen dat ik minder ver ben, dan kan het dat er geen hartje is, met 7 weken zou er namelijk hartactie moeten zijn! ze zag wel een vruchtzakje... toen ik vertelde dat ik op 24 aug. positief heb getest, zei ze dat de kans dan groot is dat het mis gegaan is, omdat ik dan op 24 aug al 4 weken zwanger zou moetn zijn en nu dus 7, ik kan er dus vanuit gaan dat ik een mk heb gehad, vrijdag weer terug voor een eindecho... het kindje was zo welkom, we zijn er kapot van...
Nogmaals sterkte gewenst meid,de teleurstelling is groot,ik kan het weten. Maar geef de moed niet op!
ik heb net nog een test gedaan, ik weet dat het niet slim is, maar het gekke is dat hij meteen een hele dikke 2e streep gaf, toen ik 2 weken geleden 3x op verschillende dagen heb getest was hij steeds heel vaag, maar digi gaf toen wel zwanger aan, maar nu meteen een dikke 2e streep, zo positief is mn test nog niet geweest... dan ga ik toch weer twijfelen zou hij niet vager moeten zijn nu? het is ook zo onwerkelijk, ben gewoon nog misselijk en heb verder niks geen bloed verloren en ook geen buikpijn... liefs rebbel
Meis, ik weet hoe je je voelt, alsof idd de hele wereld onder je voeten vandaan vloeit..vreselijk meis. ik hoop voor je mee dat het goed komt, ik weet hoe zwaar deze week voor je zal zijn. de dagen kruipen naar de 21e toe, dan heb je "echt" zekerheid voor je gevoel. Wel weet ik dat je na een miskraam nog 9 (!) weken erna positief kan testen...... Heel veel sterkte meis en praat maar lekker van je af!
Ik kwam er tijdens een echo met 8 weken achter dat het vruchtje al langer was gestopt met groeien en geen hartaktie had. Als ik toen had getest weet ik zeker dat ik hartstikke positief getest zou hebben. Want mijn hcg niveau was net zo hoog als normaal, mijn lijf 'dacht' nog zwanger te zijn. Een Missed Abortion noemen ze dat. Ik heb ook niet gevloeid, geen krampen gehad, alle zwangerschapsverschijnselen waren er nog en werder zelfs erger.
ik had ook alle symptonen nog hoor! wel had ik een voorgevoel dat het niet klopte, maar mijn lichaam dacht daar anders over. Ik heb niet gevloeid en totaal geen buikpijn oid gehad...
dank jullie wel meiden! ik heb nu last van mijn onderrug en mijn afscheiding was vanmorgen roze, dus ik denk dat het nu echt door gaat zetten! ik had gister toch weer wat hoop gekregen door die vette positieve test, die ik gewoon niet had moeten doen, en door de verhalen die ik hier las, dus het was weer even een pijnlijk moment! samen met mijn mannetje weer even flink gehuild en nu maar afwachten... nu is de hoop weer vervlogen, ik hoop dat het er maar gauw afkomt als het dan toch zo moet zijn, want een week in deze onzekerheid trek ik niet... liefs rebbel
He Rebbel misschien een schrale troost ik heb een week lang bloedverlies gehad en nu is het echt over. Wil natuurlijk niet zeggen dat het goed gaat, maar ook niet dat het fout gaat. Dat weet ik woensdag pas. Het vervelende is natuurlijk dat jij al wel een echo hebt gehad, dus je weet al een beetje hoe het zit. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte de komende tijd. En doe het rustig aan en laat je niet gek maken door alle verhalen. Het gaat toch bij iedereen anders. xxx joyce
ja is ook zo en het is ook niet echt bloed wat er af komt, het is licht roze afscheiding en daarna weer niks, idd de echo, of ik ben korter zwanger óf het is mis, maar die onzekerheid vind ik echt killing, want hoe dan ook, als het niet echt door gaat zetten, ga je daar vrijdag toch weer met een klein beetje hoop naar toe... dus als het dan mis is heb ik liever dat het er voor die tijd af komt. jij ook veel sterkte meid! ik duim voor je! dikke knuffel, rebbel
Ja dat is ook wel weer zo. Ik hoop als het fout is dat ik dan gecurreteerd wordt. Ik vond dat tenminste de vorige keer wel prettig. Het kwam bij ook gewoon echt niet. Ik heb zeker 7 weken als het niet langer is rondgelopen met een dood vruchtje. Nu zou het dan maar 2 weken zijn, maar ja het bloeden is gestopt dus als het fout zit dan geloof ik nooit dat het vanzelf komt, want dan had het toch wel al lang kunnen komen. Maar je het is afwachten en we zien het wel meer kunnen we niet doen. xxx joyce
ja dat hoop ik ook, als het vrijdag echt niet goed zit en het is er nog niet vanzelf afgekomen, wil ik ook graag dat ze het weg halen, ik heb het gevoel dat het zwaarder is om met een dood vruchtje rond te lopen en niet te weten wanneer het gaat gebeuren... dan wil ik het gewoon af kunnen gaan sluiten. liefs rebbel