Miskraam van maar 2 dagen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mommy2010Tony, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy2010Tony

Mommy2010Tony Actief lid

22 apr 2012
    269
    0
    0
    Hoi Meiden,

2 dagen terug ben ik begonnen met bloeden. Eerst licht roze/bruinig en na een half uur begon het heel erg te vloeien met enorme krampen/weeeen. Het werd toen ook donker rood met stolsels.

Ik heb weleens gelezen een miskraam minstens een week duurt...maar ik ben sinds vanmiddag gestopt met bloeden. Ik had alleen nog wat bij afvegen.

Is mijn miskraam nou zo goed snel verlopen, of zou het vruchtje er toch nog (eventueel levend) in kunnen zitten?

Pfff pas dinsdagmiddag naar de VK...dat wachten maakt gek!!

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej meid,

Heel vervelend die inzekerheid!
    Weet de vk wel dat het bloeden samen met krampen en stolsels was??
    Mijn vk zegt dat ik meteen moet bellen als ik dat zou krijgen.
    Na mijn mk was het vloeien na 2dg weg,helaas na 1dg begon het weer opnieuw.
    Ben ook gecuretteerd!

Sterkte met wachten!

3. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn miskraam is toen op zondagmiddag begonnen en heb ook maar gevloeid tot di/woe...dus kan wel hoor, is bij iedereen verschillend.

4. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Mommy2010, wat vreselijk voor je dat je hier doorheen moet gaan.. Ik weet helaas maar al te goed hoe je je voelt..
    Mijn ervaringen waren dat ik altijd ca 2 weken bloedde, zelfs na de curretage nog..
    Bij mijn eerste miskraam moest ik, na bij mn gyn te zijn geweest, t bloeden afwachten en toen stopte het na een week. Ik was toen ook heel veel verloren en dacht dak alles wel kwijt was. Na een week moest ik op controle en toen zat er nog een hele laag!! Dus toen maar de volgende dag direct gecurreteerd!! Dat was fijn, want daarna bloedde ik nog wel, maar ik had iig geen pijn meer! En ik kwam direct weer in mn cyclus!!

Maar ja, geen id, misschien als je grote stolsels bent verloren dat t ook wel gewoon snel weg is allemaal.. ik vrees dat niemand dit voor je kan beantwoorden en dat ze dit alleen met een echo kunnen vaststellen..
    Vind t wel van de zotte dat je zo lang moeten wachten in deze onzekerheid!! Altijd als t bij mij foute boel was, of als ik ook maar dacht dat t foute boel was, mocht ik direct naar mn gyn komen, ze is zelfs een keer speciaal van huis gekomen voor mij!! Ik ben Nederlandse, maar woon in België en heb vaker gehoord van meiden in NL met dreigende miskramen die door de verloskundige naar huis worden gestuurd of een week later een keer mogen langs komen, vreselijk!! Denk dat ze daar hier in België gewoon een beetje anders mee omgaan.. (of ik heb gewoon een uitzonderlijke gyn.)

Ik denk dat je jezelf geen hoop moet geven dat t vruchtje eventueel nog leeft, ookal klinkt misschien heel hard en durf ik t je bijna niet te zeggen.. Maar als je zo heftig gaat bloeden met stolsels geeft je lichaam aan dat er echt iets fout is en je hebt kans dat je t misschien al verloren bent...

Ik wens je heel veel sterkte toe meid!! Het is vreselijk om hier doorheen te moeten... :(

Deel Deze Pagina