hoi allemaal vandaag helaas slecht nieuws gehad met een inwendige echo is gebleken dat ik een leeg vruchtzakje heb nu ben ik wel pas 5 weekjes zwanger de gynecoloog zei kan 2 kanten op of het gaat mis of we moeten volgende week nog een keer een echo plannen en dan kijken hoe verder wie heeft er ervaring mee of meegemaakt? kan het eventueel ook goed gaan ? dat het hartje of embryo pas later te zien is ? stel het is wel foute boel waar hebben jullie dan voor gekozen ? ik heb wel gelezen dat het ook nog goed kan gaan maar ja kan me er niet aan vast klammen ik hoor graag jullie ervaringen bedankt alvast groetjes daisy
Hoi Daisy Wat vreselijk naar zeg!! Wat zul je geschrokken zijn! Kan het kloppen, de termijn die ze nu aangaven? Want dan was het misschien nog wat te vroeg.
Met de 5 weken kun je inderdaad nog n leeg vruchtzakje hebben. Hopelijk zit er met de 6 weken wel iets in... Ik durf niet met zekerheid te zeggen of het goed zit ja of nee. Ik was 8 weken zwanger toen ik een echo kreeg en ze alleen een leeg vruchtzakje zagen, ze schatte me toen op basis van het vruchtzakje op 5 weken. Uiteindelijk met 10 weken een mk gehad. Ik hoop voor je dat je volgende week goed nieuws krijgt Dikke knuff
Hoi meiden bedankt voor de reacties heb idd gelezen.dat het te vroeg kan.zijn ik benzwanger geraakt door.hormonen spuiten dus de datum van medicijnen prikken is wel bekend maar geen.idee wanneer daadwerkelijk gesprongen is in.elk geval na48 uurvan de medicatie en dat was12 juli dus als je van de 14e uitgaat komje uit op 5 wekenen een paar dagen op hoop van zege maar vind het wel.een onzekere tyd waserg verdrietig en tochheb je misschieneen klein beetje hoop hou me vingers gekruisd groetjes
Met 5 weken en een paar dagen zou ik me er nog niet zo'n zorgen om maken Een latere eisprong en latere innesteling kan al snel een week schelen En dan zie je nog niks Ik had met 8 weken een leeg vruchtzakje
Ik heb een leeg vruchtzakje gehad, maar was toen wel al verder dan jou. Ik heb 3 weken gewacht op een spontane miskraam, maar die kwam niet, toen heb ik cytotec gekregen. Hopelijk heb jij volgende week een mooie echo, het is nu nog erg moeilijk allemaal om te zien natuurlijk
Ik heb 2 keer een leeg vruchtzakje gehad. Beide keren met cytotec opgewekt omdat me lichaam alles deed wat een normaal zwangere ook doet en dus niks afstootte. Maar met 5 weken kunnen ze eigenlijk ook niks zeggen. Met 6 weken en 3 dagen kunnen ze waarachijnlijk een stuk meer zeggen. Het kan inprincipe nog alle kanten op, maar hou er rekening mee dat het niet goed zit, dan ben je al iets voorbereid op de klap. Heel veel sterkte en succes! Hoop voor je dat het goed zit
hoihoi ja positoef blijven is niet heel makkelijk nu nee en het wachten word killing maar we doen ons best ik voel me wel nog steeds erg zwanger morgen een dagje dierentuin even helemaal niks en nergens aan denken nu lekker naar bed truste en bedankt voor jullie reacties vind ik fijn
Hoi meiden ik heb ff zitten rekenen in de agenda en volgens mij kom.ik pas uit op 4 weken zoals de gynecoloig ook.zei ik heb 12 juli pregnyl gezet dus dan 48 uur later eisprong als hey goed is.maar kan ook later geweest zijn dan.doet hey ei 5 tot 10 dagen over om de reis te maken na de baarmoeder en voor de innesteling ik.heb op22 juli een.bloedwaarde hcg van 17,1 23 juli had ik savonds bloedverlies dus ik denk.dat dat de innesteling geweest is de 26e heb ik zwanger getest dus als.ik uitga van de innesyeling kan.het wel kloppen dat ik minder ver ben dan gedacht Ik weet het is afwachten maar toch geeft het wel hoop hoe kijken jullie ertegen aan? Het is zo lastig met al.die medicatie en.toch ontwetendheid van wanneer nou ei gesprongen is groetjes daisy
Hoi, Ik probeer even met je mee te rekenen. Ik heb op 10 juli Ovitrelle gezet, 12 juli de punctie, 15 juli de terugplaatsing. Op 22 juli een tuurstreepje, 25 juli CB 2-3 weken, en 26 juli bloeduitslag hcg van 143. Ik ben vandaag 6 weken en 1 dag zwanger. Op basis van de gegevens die jij geeft zou ik denken dat je iets kort zwanger bent dan ik. Maar 4 weken zie ik eerlijk gezegd niet als we beiden op 25 en 26 juli positief hebben getest en jouw hcg op 22 juli 17 was. Heb je hier iets aan?
Ik zou me zeker geen zorgen maken, meestal zie je bij 5 weken nog niks. Heb met 5 weken een echo gehad alleen een vruchtzak te zien en 2 weken later een kloppend hartje. Hiervoor een lege vruchtzak gehad die werd geconstateerd bij 8 weken.
Ik zou me geen zorgen maken. Bij mij zeiden ze hetzelfde. Op 5 weken leeg vruchtzakje. Maar dat is omdat de embryo nog te klein is om te zien op het scherm. En kijk maar, de onze is toch degelijk gekomen hoor!
Het is inderdaad nog iets te vroeg om wat er van te zeggen. Ik heb helaas onlangs een miskraam gehad, ik zou nu bijna 9 weken moeten zijn. Maar helaas toen ik een echo had rond de 5 weken was er ook een leeg vruchtzakje. Toen 2 weken later weer een echo en er bleek inderdaad helemaal niks in te zitten. Het kwam zelf niet op gang dus heb ik gisteren een curretage gehad. Ik was onder narcose en heb daar zelf vrij weinig van gemerkt. Maar er zijn idd ook meiden bij wie het wel goed afloopt en een gezonde baby krijgen. Dus met deze termijn moet je toch even afwachten. Ik zou me pas zorgen gaan maken als je een week verder bent en er is nog niks te zien op een inwendige echo. Met de 6 weken moeten ze meestal toch wel al iets kunnen zien. Suc6!
Ik weet precies hoe je je voelt, ik duim en hoop met je mee dat je straks een goede echo hebt!! Ik zat tot 2 weken geleden in hetzelfde schuitje, helaas na ruim 7,5 week en alle zwangerschapsverschijnselen van dien toch ons 2e kindje verloren. Ik had ook eed leeg vruchtzakje wat overigens wel groeide, maar door mijn lange cyclussen van 2/3 maanden wisten ze niet hoe ver ik zou moeten zijn dus bleef er hoop. Ik heb ook alle wonderverhalen gelezen en ik hoop echt dat je daar straks ook bij hoort meid!!