Hoe werkt dat met een ' thuis' donor?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by stess82, Mar 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stess82

stess82 Actief lid

Jun 9, 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Al een tijdje lees ik op het forum dat sommigen gebruik maken van een donor. Dan lees ik zoiets in de trant van 'vanavond laat ik de donor langskomen'. Ik zou graag willen weten of men dan geslachtsgemeenschap heeft of is het zo dat dan gaat via zelfinseminatie? En hoe gaat dat dan? Die persoon heeft een zaadlozing in de badkamer oid en daarna breng je het in? Ik ben erg benieuwd hoe dat werkt en hoe je zoiemand vindt om dat te willen. Ik had het hier met mijn nichtje over en we hadden eigenlijk geen flauw idee.

Ik kan overiens heel goed begrijpen dat je dit doet ipv een donor via het ziekenhuis met een wachttijd maar is het niet ook gecompliceerd om diegene op zo'n manier te kennen?

Misschien is mijn initiele vraag een ongepaste vraag, maar dat bedoel ik absoluut niet zo, ben oprecht benieuwd hoe het in zijn werk gaat.

2. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Deze zin roept bij mij ook altijd wat nieuwsgierigheid op. Maar kan me voorstellen dat niemand hier antwoord op gaat geven.

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Voor zover ik de verhalen hier gelezen heb op het forum, doet de donor inderdaad zijn ding in het potje en gaat die naar huis, zodat de vrouw dit via zelfinseminatie kan inbrengen.

Maar hoe de vork helemaal in de steel zit, geen ervaring mee!

4. stess82

stess82 Actief lid

Jun 9, 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok, dus het is sowieso een beetje 'geheimzinnig' dus. Jammer eigenlijk, dat er niet meer openheid over wordt gegeven. Ik vraag me dan toch af hoe bam-mers hier dan zelf informatie over verkrijgen.

Maar goed, wel een interessant onderwerp :)

Share This Page