best dringend . moet ik me zorgen maken ???

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door happymama, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo ,

even kijken waar ik moet beginnen .
    vanaf 6 weken ben ik misselijk en heb emasefene gekregen , rond week 14 niet ingenomen dus dat was gelijk boven de wc . dus neem ze weer braaf in .
    nu heb ik al een paar weken last van hoofdpijn als ik wakker word . ik word rond half 5 wakker en dan voel ik niks en ga weer slapen , dan word ik een uur later wakker met knalende koppijn alsof mn hoofd uit elkaar spat ! zo'n enorm kater gevoel zeg maar .
    nu ga ik er dus om 5 uur maar uit . vanmorgen om 4 uur al !!!!!!
    ben nu 16 weken en dit ga ik natuurlijk nooit volhouden !
    bij de eerste had ik ook wel hoofdpijn maar niet zo . t is gewoon ondragelijk .
    heb ook al geprobeerd rond 5 uur 2 pcm te nemen maar word dan toch wakker met hoofd pijn .
    moet ik me er zorgen over gaan maken ???? of kan t totaal geen kwaad en is t alleen vervelend ??

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik zou het met de huisarts bespreken, misschien kun je een andere pijnstiller krijgen, iets als diclofenac ofzo. Mara niet zelf gaan dokteren hoor, eerst even bespreken.

Mirjam

3. happymama

happymama Niet meer actief

dacht dat je niks ander mocht hebben dan pcm .....
    ene hoofd pijn heeft dat niks met je bloeddruk te maken ??? dat lees ik namelijk nogal vaak hier

4. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hoofdpijn kan met een hogere bloeddruk te maken maar echt niet altijd.
    Meestal als je bloeddruk aan het stijgen is en te hoog word heb je ook nog andere klachten.

Drink je voldoende? Je moet in de zwangerschap echt 2l per dag drinken.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina