Hebben ze inmiddels ook enig idee hoe t toch komt steeds dat bloedverlies en nu dus al weeën? Heb je dit ook gehad bij je eerdere zwangerschappen? Mogen man en kinderen vanavond bij jou in het ziekenhuis de jaarwisseling vieren? Ik hoop dat de weeën wegblijven zodra ook de remmers gestopt worden!
Ha wat lief @Madelie ! Ik had ook liever een vreugdedanspost gemaakt maar helaas. Misschien als de weeën uitblijven na het stoppen van de remmers En fijn te lezen @Izzie7676 dat jouw kindje toch nog een paar weken in je buik is gebleven. En ondanks dan toch te vroeg geboren te zijn, zo snel al naar huis! Sterk jongetje zeg! @BabyFG Er blijft steeds onduidelijkheid over een stuk baarmoederwand dichtbij de baarmoedermond. Ze krijgen hem nooit goed in beeld en wàt ze zien, ziet er onrustig uit. Verder heb ik vorige zwangerschap een accreta gehad en een keizersnede. Ze vermoeden nu dat dit mijn baarmoederwand zodanig beschadigd heeft dat de placenta steeds stukjes loslaat. Deze zwangerschap bij 14 weken een redelijk groot stuk (met veel pijn), en dan met 24 weken en nu ook weer steeds een klein stukje (zonder pijn) maar wel flink bloedverlies. En nu dus zodanig veel dat het mijn baarmoeder prikkelde tot weeën aan toe. Maar om af te sluiten met een positieve noot: mijn lieve kereltje doet het super goed! Hij heeft er helemaal geen last van. Hij is flink gegroeid, beweegt en schopt er op los Trouwens nog steeds minimaal bloedverlies en alleen een harde buik als ik moet plassen. Straks komen man en kindjes op bezoek, weer even lekker knuffelen. <3 Daarna gaan ze overnachten bij grootouders maar mijn man mag terugkomen en zelfs blijven slapen. Ik heb trouwens het geluk een kamer te hebben met mooi uitzicht over Gent, wie weet zien we in de verte nog wat vuurwerk vannacht! Bedankt weer allemaal voor het meeleven, veel liefs en ik hou jullie op de hoogte!
Is dat niet heel gevaarlijk dan als de placenta al stukjes verliest?? Vind t echt ontzettend naar voor je dat je nu toch weer naar het ziekenhuis moest door weer bloedverlies en nu ook weeën erbij Wat fijn dat je man zelfs mag blijven slapen vannacht! Mooi uitzicht om 12 uur zou leuk zijn he daar duim ik ook voor
Oh wat een tegenvaller zeg!!! Hopelijk blijft de kleine nog even lekker zitten. Maar idd, je bent alweer een stukje verder en dat is erg fijn! Sterkte!
Voor zover ik begrepen heb verlies ik geen stukjes placenta, hij laat alleen los van de wand. De gynaecoloog vergeleek het met een vochtige muur waar het behang plots van loslaat. Natuurlijk is dat ook best gevaarlijk, hij kan ineens volledig loslaten. Zo veel mogelijk rusten, dan heeft de placenta de kans om weer goed aan te hechten -en hopelijk aangehecht te blijven. Lief van je <3 Ik wens je ook een mooie en gezellige oudejaarsavond! Iedereen trouwens!
Spannend allemaal hoor! Wat fijn dat je man mag blijven slapen. Kunnen jullie toch nog samen het nieuwe jaar inluiden.
Ah ok! Dan had ik dat eerder verkeerd begrepen Ik hoop dat ie niet ineens helemaal loslaat!! Fijne jaarwisseling gewenst (ondanks dat t in t zkh is )!
Even gauw een update; nog steeds aan het wachten tot het laatste zakje tractocile leeggelopen is. Begin hem een beetje te knijpen maar het zal vast rustig blijven. Bloedverlies is namelijk gestopt! Ze kwamen vandaag trouwens melden dat ik polyhydramnion heb (te veel vruchtwater) wat een klein risico geeft op loslaten placenta en vroeggeboorte. Volgende week krijg ik een uitgebreide suikertest om te zien of ik misschien zwangerschapsdiabetes heb. Mag nu niet ivm de longrijpingprikjes. Oh en gisteren toch nog wat vuurwerk gezien vanuit mijn bed! Een heel eind van het ziekenhuis vandaan was er om middernacht een show. Was leuk om te zien, even afleiding. En een paar kamers verder werd de eerste nieuwjaarsbaby geboren, nog tijdens het vuurwerk. Heel bijzonder!
Wauw lijkt me bijzonder een bevalling tijdens het vuurwerk! Wat fijn dat het bloedverlies weer gestopt is! Gelukkig maar! Ik hoop dat je buik rustig blijft, hoe lang moet je nog blijven sowieso? Hebben ze daar al iets over gezegd? (In t geval er geen weeën activiteit meer gaat komen) Ook geen heel leuk idee lijkt me die kans op vroeggeboorte en loslaten placenta.... Ik hoop dat jullie knul nog een tijdje veilig en gezond blijft zitten hoor!
Meis morgen 30 weken! Elke dag en week meer is goed. Maar als het nu komt komt het ook goed. Het is dan alleen allemaal stuk zwaarder en emotioneler helaas. Je doet t goed echt waar! Wees trots op jezelf dat je het al zolang rekt. Ik ga voor Elke dag en week meer duimen. Hoop dat je op zn minst 35 a 36 weken haalt. Dat zou echt een goed termijn zijn in jou geval
Alleen maar goed nieuws te melden! 30 weken dansje! en alles is rustig gebleven vannacht! Ik weet nog niet wanneer ik naar huis mag maar dat zal vast binnenkort zijn als het zo goed blijft gaan.
Wat fijn om te lezen! Heerlijk begin van 2019! Ik duim voor je dat het rustig blijft en je snel naar huis mag.
Wat een fijn bericht ! Ik duim dat het rustig blijft en je snel naar huis mag. Hopelijk blijft de kleine man ook nog minimaal 7 weken zitten.