Yeahh wat goed! En traantjes horen erbij. Die mag je lekker laten lopen. T zou gek zijn als t je allemaal niks deed
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Laat die tranen maar vloeien, het is niet niks allemaal.
Goedemorgen! Ik mag een leuke update geven! Momenteel doet hij het zonder zuurstof of cpap we hebben weer 2 uur gebuideld en hij kon er duidelijk beter van genieten zonder dat masker. Zijn maagsonde gaat nu via zijn neus ipv zijn mond en dat vindt hij ook veel fijner. Hij krijgt voeding via zijn bloed, maar omdat hij toch hongersignalen geeft mag hij af en toe een beetje moedermelk via de sonde. Echt grote stappen vooruit! Zo ontzettend trots op dat lieve mannetje! Natuurlijk moet ik realistisch blijven en rekening houden dat hij misschien straks toch weer wat meer ondersteuning nodig heeft, maar voor nu zijn we heel blij met zijn vooruitgang. Ik kolf sinds vannacht met de machine om de 3 uur en de voeding komt goed op gang. Ook heel blij dat dat goed gaat. 't Is zo fijn om iets voor hem te kunnen doen. Met mij gaat het goed, vandaag zijn de blaassonde en redon drain eruit. Nu ik mijn pijnstillers op tijd neem is de pijn goed te doen. Ik schuifel nog als een oud vrouwtje naar de wc maar ok Vandaag voor het eerst sinds de keizersnede mijn gynaecoloog weer gezien, en ze wist me te vertellen dat de placenta losgelaten had. Er was een grote lob die over die niche lag en steeds opnieuw losliet en weer probeerde aan te hechten. Maar dat lukte niet en uiteindelijk is die necrotisch geworden, stond op het punt van infectie en uiteindelijk heeft het ervoor gezorgd dat de placenta geheel losliet. 't Is een klein wonder dat alles goed is afgelopen. Zo dankbaar!
Gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje! Hopelijk blijft hij het het zo goed doen als hij het nu doet en knap jij ook snel weer helemaal op.
En als ik het zo lees hebben jullie heel erg veel geluk gehad. Het is géén zorgeloze zwangerschap geweest.
Goddank waren ze er op tijd bij @Kristientje !! Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie lieve mannetje het zo goed doet! Snap dat je t per moment aankijkt nog, maar ik word hier zo blij van nu om dit te lezen! Hoe vinden grotere broer en zus het? En de hele situatie sowieso?
Super dat je zo kunt genieten van je kleine mannetje en dat hij zo stoer is! Maar jee wat heb je dan een geluk gehad zeg , heftig hoor :O Knap maar lekker helemaal op en op een super mooie toekomst met jullie gezinnetje!
Gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat een geluk met de placenta! Ik hoop dat hij goede stappen blijft maken en snel naar huis mag! Hopelijk knap je zelf ook snel op, 4ml wat goed!
WoW wat fijn dat ze je zo goed in de gaten hielden!!!!! Oh Meis, geniet maar 20 dubbel van die kleine man! Zo verdiend!!!!
Wow schrik ervan over je placenta. Ken helaas ook een ander verhaal van dichtbij waarbij t toch minder goed afliep helaas. Maar verder erg positief nieuws dus. Geniet zoveel je kan
Jeetje wat een geluk dat je zo in de gaten gehouden werd en dat je zelf er zo alert op was! En wat doet je stoere vent het toch goed!! Genieten genieten genieten. En lekker die tranen en emoties laten komen
Nahhhh ik kreeg geen meldingen meer van hier maar je hebt gewoon een prachtige baby gebaard!!! Van harte gefeliciteerd en wat fijn dat alles goed lijkt te gaan! Wat een zenuwentoestand heb jij achter je rug! Ik hoop dat je heerlijk kunt genieten en goed kunt praten over alles wat je overkomen is zodat je t goed kunt verwerken allemaal, t was niet niks! Prachtig popje ❤️❤️❤️
De zuurstof en cpap staan al meer dan een dag uit! Hij doet het zo goed. Hij heeft ook z'n eerste badje gekregen, hij vond het heerlijk. Mijn productie is goed op gang, er wacht een mooi voorraadje op hem. Met mij gaat het fysiek gezien goed. Ik kan weer rustig zelf dingetjes doen en wandel op mijn gemakje alleen naar de neo. Mentaal is nog wat moeilijk. Ik mis mijn andere kapoentjes en mijn man heel erg, wil gewoon weer voor mijn gezinnetje zorgen. De zwangerschap en zijn zorgen zijn achter de rug, maar ik ben letterlijk en figuurlijk nog steeds beperkt in mijn doen en laten. De kindjes snappen er niet veel van, en hebben het ondertussen wel gezien bij oma en opa. Ze willen mama en papa. En dat doet pijn! Gisteren heel de dag gehuild, er was geen houden aan. Ze bleven komen. Ik weet dat ik nog even op mijn tanden moet bijten, nog paar weekjes volhouden en dan kunnen we rustig thuis aan ons nieuw avontuur beginnen als gezin van 5.
Wat fijn dat het zo goed met jullie mag gaan! En Ohh... wat een heerlijk mannetje ❤️ Hij ziet er ook echt goed uit! Kan me voorstellen dat t zwaar voor je is. Is t ziekenhuis ver rijden? Zou je de kids niet wat vaker kunnen zien misschien? Heel veel sterkte verder hoor!