Hij heeft geen cpap meer nodig, alleen af en toe een beetje zuurstof, vaak wanneer die super moe is of wanneer zijn vertering alle energie vraagt. Hoe gaat het trouwens met jou en je beebje?
Ah klinkt alsof ie het super doet al! T is ook allemaal vermoeiend natuurlijk voor zo’n kleintje.... Hier gaat t zn gangetje...2 wekelijkse groeiecho’s en doppler metingen en tot nu toe gaat t heel goed! Hij was zelfs een beetje bijgegroeid trucje van de natuur denk ik met dank aan de zwangerschapssuiker Inmiddels daarvoor aan de insuline want t stuitert teveel ook met dieet enzo, dus nu dieet +insuline en dat is nog even zoeken (vooral hoeveelheid insuline). Peanut blijft ontzettend eigenwijs, altijd ligt ie frontaal te grijnzen naar de “camera” en laat ie dus ook nooit zn profiel zien (zo jammer! Ben zó nieuwsgierig!) en vandaag pretecho ligt ie met zn rug en achterhoofd naar de camera ) echt hoor t is me er eentje Verder doe ik erg weinig door bekken en mn banden trekken t ook slecht, maar goed moet t er maar mee doen he! Gelukkig niet van die enge dingen zoals bij jou!
Ach jee dat klinkt ook echt niet als een fijne zwangerschap... had het je heel erg gegund!! En vervelend zeg, dat je insuline moet bijspuiten. Wat een gedoe. Het dieet, het op vaste tijden eten, de porties,.. dat vond ik al een uitdaging. Maar je kan het, nog een paar maanden volhouden! Wel super fijn te lezen dat baby het desondanks goed doet.
En plots... is de dag daar! We mogen naar huis!!! Hij is vandaag 36+2, weegt ondertussen 2,5 kg en drinkt goed. We zijn er klaar voor! Bedankt allemaal lieve dames om mij door de voorbije maanden heen te slepen met jullie peptalk en luisterend oor. Heeft mij veel deugd gedaan!
Wat een fantastische dag! En dan ook nog zulk mooi weer. Deze dag kan niet meer stuk. Geniet ervan!! ♡
Wat onwijs fijn!!!! Geniet van deze dagen! Probeer er nog een beetje een kraamtijd van te maken, in hoeverre dat gaat
Wauw wat goed!!!! Wat ontzettend fijn dat jullie naar huis mogen! Ik wil jullie heel veel geluk en plezier wensen met z’n allen! X
Wat een prachtige dag om naar huis te gaan! Fijn dat het zo goed gaat en dan nu eindelijk thuis genieten van elkaar!