Fijn dat je huisarts je kon zien. Hopelijk heb je een goede nacht en lan de gynaecoloog je wat meer duidelijkheid geven.
Jeetje nou ik blijf even volgen hier als je t goed vind! Succes morgen! Hopelijk verlies je nu verder niks meer
Ik zou me ook rot schrikken als ik dit zou verliezen tijdens de zwangerschap. Heb je geen kramp gehad? Meestal krampt je lichaam als ie zoiets eruit wil werken. Goed dat ze je straks willen zien. Neem dit vooral ook mee!
Update Bedankt voor jullie meedeleven! Ik ben opgenomen. Ik had het stolsel mee (want dat is het volgens haar wel) en ze schrok er ook van. Omdat ik nu de derde dag op rij rood bloedverlies heb, dat enorme stolsel verloor en een previa heb wil ze me goed in de gaten houden. De ctg was trouwens goed, kindje is vrolijk aan het zwemmen. Ook de echo was goed, de placenta is in orde. Hij mist geen stukken ofzo en is goed vastgehecht. Verder geen stolsels te zien, ik ben hem in 1x verloren. Voorlopig dus platte rust, ik vermoed dat ik hier nog een tijdje moet blijven. We gaan er het beste van proberen maken.
Ach ts dat is wel heftig zo opeens. Wel goed dat ze je in de gate houden en dat met je kleintje alles goed lijkt. Heel veel sterkte!
Ach jee ja zie je nou dat t niet goed is zo’n groot ding! En dan wilden ze je gister niet zien.... Wel fijn dat vooralsnog alles er goed uitziet! Hoop dat je je daar een beetje kunt vermaken
Ben blij dat je vandaag bent gegaan. Vond t best zorgwekkend. En fijn dat ze je nu serieus namen gelukkig. Hopelijk komen jullie er nooit achter wat het was en blijft alles goed gaan
Goeie, wat zal jij geschrokken zijn! Ik wou in de eerste instantie zeggen dat het erg leek op wat ik verloor na mijn miskraam, dat was baarmoederslijmvlies. Maar toen zag ik dat je zwanger bent... ‘Fijn’ dat je opgenomen bent en ze het serieus nemen. Sterkte!
Ik heb je post geliket, hoewel dit natuurlijk allesbehalve leuk is voor jou. Maar ik ben gewoon zo blij dat alles goed is met je kleintje!
Dank jullie wel voor de reacties, doet me veel deugd dat jullie zo meeleven!! Ben ook ontzettend opgelucht dat ons kereltje het goed doet. En de 24 weken grens hebben we ook al in de pocket.
Woooow ik opende de foto en schrok gewoon. Wat groot! Je bent nu in goede handen! Heel veel sterkte . Ik hoop dat je een beetje van lezen of knutselen houd.. om de tijd een beetje door te komen. X
Heel veel sterkte! Gelukkig doet de kleine het goed... ik blijf toch heel benieuwd waar het vandaan komt!
Fijn dat het nu serieus genomen wordt. En goed dat je kindje nog zo vrolijk is. Hopelijk blijft het verder rustig
Heftig! Maar goed dat ze je zo goed in de gaten houden. Goed ook dat je 'm bewaard hebt en meegenomen. Je zou zeggen dat ze zo'n stolsel ook op een echo hadden moeten zien toch?
Ben ik even blij dat ik opgenomen ben, vanmorgen weer een stolsel verloren. Een stuk kleiner maar zag er precies zo uit. Ik krijg zometeen weer een echo. Duimen jullie mee, want ik vind het mega spannend allemaal.