Ik ben nu 6 weken zwanger (2de zwangerschap) en heb echt al een overduidelijke buik. Wil nog niet dat iedereen het weet. Wijde shirtjes zie je het nog steeds... iemand tips?
Geen tips. Wij hebben het gewoon vertelt omdat het teveel zichtbaar was haha. Meer dan wijde kleding kan je niet doen. En het valt veel minder op dan je zelf denkt.
Ik ben nu ruim 9 weken zwanger van ons 2e kindje....vertelt aan familie vandaag. Reactie: ik dacht al iets te zien.....aan je borsten! . En dat klopt wel, ze zijn explosief gegroeid. Ik me maar focussen op het buikje
Hahaha ja die borsten! Pfff.... Maar mijn normaliter wijde kleding zit nu al strak bij mijn buik. Het is echt heel bijzonder... misschien slinkt het binnenkort weer. Denk ook niet dat iemand ernaar zal vragen! Maar het is gewoon het gevoel.... Bedankt voor de tips
Ik was rond 6 weken ook erg opgeblazen. Toen dacht ik ook dat ik t nooit zou gaan redden tot de 13 wkn. Rond 8 weken veranderde dat wel weer. Ik ben nu inmiddels 12w5d en heb het nog steeds geheim kunnen houden Komende zaterdag gaan we het de kinderen vertellen en opa's, oma's tante en oom etc.
Ik ben nu 8 weken zwanger en een week geleden was er al iemand die het zag. Mijn buik zet altijd snel op en het is nooit lang een geheim helaas. Volgens mij maakt het niet heel veel uit wat ik draag, ik zie het in alle kleren! Helaas dus geen tips....
Het duurt vaak echt wel even voor de buitenwereld het herkent als een zwangerschap. In de eerste weken misschien wel een vermoedden, maar ze kunnen ook zomaar denken dat je wat bent aangekomen. Gefeliciteerd trouwens!
Ik heb t ook draaikont, vooral S avonds! Zo opgezet.. Heb een best slank postuur (178, mt 38) maar die buik.. Zijn op vakantie Vooral wijde dingen van dikke/ stugge stof helpen het te verbergen. Lange spijkerblouse, grote trui van joggingstof. Die categorie!
Oh haha geloof dat er wat weggevallen is. Zijn op vakantie inderdaad maar naar een plek waar we al van kinds af aan komen en dus vet veel mensen kennen. Op bikini foto's valt t mij best op haha! Maar ik heb ook zoiets van ach, dan denken ze maar!
Ok zal even foto erbij plaatsen! Hoorde vandaag toch ook wel een overduidelijk zwanger buikje. Hahaha en nee normaal heb ik geen buik.
Het is niet wat je wilt horen natuurlijk, maar je hebt wel echt een mooi buikje al haha! Tja meer dan wijde kleding kun je eigenlijk niet doen.. hooguit zeggen dat je wat last hebt van je darmen en daarom wat opgeblazen bent maar die grap gaat ook niet wekenlang op natuurlijk
Hahaha dank je! Bizar he ... Ik wil mijn eerste echo afwachten... mochten er daarna vermoedens zijn ga ik het natuurlijk niet meer ontkennen. 19 juli eerste echo dus duurt niet heel lang meer.