Ondanks dat ik hier zo veel verhalen zie, waar de mijne in sommige opzichten op lijkt wil ik toch even mijn ongeduldige ei kwijt. Gisteravond bloed, en vanochtend nog meer, helderder rood. Nu bijna niks meer ,een beetje bruin. Ctc gehad met de vk, en daar moet ik een week van wachten het kan alle kanten opgaan. Ik heb geen krampen ofzo, dus een mk hoeft nog niet zo te zijn. Wel erg frustrerend, denk zo 5,5 week zwanger, nog niet een keer last gehad van mijn borsten tot vandaag , echt bizar. Heb eerlijk gezegd al een gevoel dat het niet goed gaat aflopen. We moeten maar geduld hebben.
Ik zou de dokter bellen en een verwijskaart vragen voor d gyn die onzekerheid is ook niets sterkte meid duim voor je
Heel veel sterkte meid, Ik denk ook dat wachten het beste is. Op een inwendige echo kan je nu ook nog bijna niks zien. Geen hartje in ieder geval. Heel veel sterkte!
Hoi francisca, Wat rot dat je moet wachten, ik weet hoe frustrerend dat is. Ik zit zelf ook met het probleem "wachten" zie mijn topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=38631 Ik ben dus vandaag bij de gyneacoloog geweest (voor de zoveelste keer) en ik moet dus ook nog wachten of ze iets kunnen zien. Voor mij is het het angstigste dat ik blijf vloeien maar daar zei de gyneacoloog op dat 20% van de zwangerschappen gepaard gaan met bloedverlies en dat dat niet zijn grootste zorg is. Dit gaf mij gelijk weer hoop Met 5,5 week kunnen ze inderdaad nog niet zo heel veel zien, heel veel succes en ik zal voor je duimen [-o< knuffel conny
Omdat ik ook moet wachten tot aan mijn volgende week weet ik hoe moeilijk het is om geduld te hebben. Daarom wil ik je heel veel succes wensen! Xje Chantje
bedankt ik ben al steeds meer gaan bloeden en vanacht erge krampen gehad. nu is gewoon weer even het doel weg. ik wacht maar af, en hopelijk komt het er natuurlijk uit. voorlopig even geen forums meer,en zwangerschaps dingetjes. succes iedereen
hey Francisca ik zit met bijna hetzelfde probleem. had gister 2 keer bloed verlies en vandaag ook al 2 keer. ik heb nu nog geen krampen maar ik heb er geen goed gevoel over bij mezelf. Hoe is het met jou nu? nog steeds bloedverlies ? en nog krampen ?
Toch maar even kijken op deze site. De krampen zijn weer weg. Wel nog bloedverlies. Volgens mij nog niet echt iets verloren, maar veel slijm enzo? Ik begrijp er niks meer van, moet nog 5 dagen wachten, kijken wat er gebeurt? Dan zullen ze wel kijken of er nog iets zit. Ik dacht krampen dan komt het wel, en dat is nu weer gestopt. Kan ook dat ik het al kwijt ben zonder dat ik het doorhad. Nu wel een paar dagen een beetje depri, maar dat hoort er bij denk ik. Er was heel even een heel leuk doel in mijn leven, een baby en dat is nu plots weer weg. Ik had niet gedacht ook nog is de pech te hebben 1 van de 1 op 7 miskramen te krijgen.
Wat moet ik er nou mee. Voel niks, niks positiefs maar ook niet negatiefs. Geen bloedverlies meer ofzo. Heb vrijdagmiddag nog even snel met de dokter gesproken, die zei misschien heb je een tweede vruchtje verloren, maar wilde me ook niet veel hoop geven. Ik word gek van die onzekerheid, ergens denk ik van wel, maar als er iets van hoop is dan klamp ik me daar toch een beetje aan vast. Heb eigenlijk niet eens zoveel bloed gehad, ik vond het wel meevallen. Alleen wel allemaal slijm enzo. Maar weer niks van echte grote`s waar je wel is over leest, of zakjes, platte hamburgertjes enzo. Ook wel krampen een keer snachts, maar niet daarna iets verloren. Wel de dag ervoor, toen was het meer slijm en geen buikpijn niks. Het is nou ook weer niet een miskraam zoals deze normaal is, om het nu nog wat ingewikkelder te maken. Weet iemand wat het misschien nog kan zijn als het geen miskraam is ? Ik ge maandag nog maar een keertje testen wie weet.
Hoi Helaas kan ik er geen antwoord op geven, ik zal hard voor je duimen. Een testje heeft niet veel zin denk ik omdat er zowiso zwangerschaphormoon in je lichaam zit. Ik heb op 1 maart een curretage gehad en vorige week stond het hormoon nog op 125. Dus een test zou positief uitslaan. Ik zou maandag bellen voor op die dag een afspraak. Ik zie aan je banner dat je 6 weken en 3 dagen bent en dan kunnen ze best wel iets zien op een inwendige echo. Aandringen voor een afspraak! Sterkte ermee
Hoi Francisca, ik hoop zo voor je dat je geen miskraam heb gehad en dat je gewoon nog zwanger ben. Testen lijkt me ook geen goed plan omdat hij toch positief kan aan geven door die waarde in je lichaam. Ik zou echt gewoon je ziekenhuis bellen en gelijk voor die dag een afspraak maken. Ik ga duimen voor je dat alles goed komt en dat ze op je echo een mooi kindje zullen zien. Liefs Jolie
Hoi Francisca Wil jou ook heel veel sterkte wensen.. ik heb precies hetzelfde nu en begrijp echt helemaal hoe je je voelt. Echt helemaal niks he om die onzekerheid te voelen, bah.. Ben zelf 6 weken, en heb al sinds vrijdag bloedverlies.. net als jij in het begin ook met slijm erbij. Het wordt gelukkig wel wat minder nu. De verloskundige (die ik wel 3x heb gebeld het weekend) zei dat het een kwestie van afwachten is, zolang ik nog geen erge buikkrampen heb gehad, is er best een kans dat het er nog is. Maarja, denk ik dan weer, wat versta je precies onder heel erge buikkrampen..? Bij mij kwam het na het klussen, volgens de verloskundige kan de baarmoedermond die nu erg doorbloed en gevoelig is, daardoor beschadigd zijn, dat komt vaker voor en dan is bloedverlies niet ernstig en moet het na een dag of 3 wel overgaan. Nou ja, zo ver zijn we nu dus. Ik ben wel sinds het begon hartstikke misselijk - voor het eerst. Maarja, dat kan ook door de spanning komen.. Kortom, onzekerheid..! Maandag heb ik een afspraak voor een echo (inwendig), dan schijnen ze meer te kunnen zien! Nog een weekje afwachten dus. Probeer maar zo snel mogelijk als er iets te zien is, om een echo te krijgen, dan weet je misschien wat meer.. heel veel sterkte meis xxx
Hoi ma2be, Wees blij dat je nog geen krampen hebt dan is er nog volop hoop ! Ik heb nu met de vk (vandaag ) afgesproken dat ik afwacht de komende dagen, en nog een keer testen op haar advies. Ik sta zelf niet zo te springen om een echo! maar blijf daardoor wel tussen een soort van hoop zitten. Een mk in zo`n vroeg stadium hoeft ook niet zo heftig te zijn ik had maar drie dagen bloedverlies. Wel met stukjes en slijm enzo ! Echt vreemd ik begrijp er allemaal niks meer van. Rare is wel dat ik al de hele dag zo misselijk ben, vanochtend tot kokhalzen toe, en van het weekend steken in mijn borsten. Dit zal wel weer het lichaam zijn dat een loopje neemt met me. We zien het wel de komende tijd. Ik moet in ieder geval het temperaturen en op schema klussen weer oppakken (zo was het ook eindelijk een keer raak). Alleen niet zoveel fut nu ! Sterkte iedereen.