Meiden, Volgens de berekening van het HCG zou ik dinsdag vier weken zwanger zijn (288 waarde) Ik heb echter sinds afgelopen zaterdag een paar keer per dag bruinverlies en heel af en toe roze verlies, ik heb hier verder geen pijn bij en de aantal keren bruin/roze verlies nemen niet toe. Nu zat ik vanmiddag op het toilet en moest ik persen (sorry voor onsmakelijke verhaal) en toen kwamen er slierten uit mijn vagina mee. De slierten waren vrij smal maar ik denk wel een centimeter of 5/6 lang met aan het einde een knopje als een lucifer. Hierna heb ik geen bruin/roze meer gehad. Zou dit zo een vroege miskraam kunnen zijn? Hou niet teveel rekening met de waarde van het HCG want deze is gemeten omdat ik eigenlijk dacht verder te zijn maar de echo dinsdag liet zien dat de baarmoeder leeg was, kan maar zo zijn dat ik wel verder ben en het hcg lager is geworden of ik echt een late eisprong heb gehad deze keer. Deze zwangerschap komt onverwachts dus ik weet niet wanneer ik mijn andere eitjes heb gehad.
Ik herkende mijn vroege miskramen door tests die vaag bleven en roze verlies 1 a 2 dagen na mijn nod. Ik voelde me opgeblazen en anders dan bij mijn 'echte' zwangerschappen. Ik hoop voor je dat het goed zit, succes..
Hier helaas ook geen goede ervaring, bij mijn ma had ik ook bruin en dan weer roze verlies en bleek bij de 7 weken echo dat het vruchtje niet groter was dan 5 weekjes. Wanneer had je een positieve test?
Vrijdag ga ik opnieuw mijn HCG meten,daarna kijken wanneer we een echo doen. Als het goed is krijg ik direct vrijdag middag de resultaten door. Sinds gistermiddag geen bruinverlies/rose verlies meer. Ik had de 13e voor het eerst positief getest omdat ik in de veronderstelling was dat ik bijna 2 weken over tijd was.