Stolsels / restweefsel na curettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door Followyourdreams, 7 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Word inderdaad een hysteroscopie .. zie er best tegen op weer narcose :(
    De nasleep is mentaal behoorlijk zwaar , wil zo graag weer normaal verder maar deze hele situatie belemmert dat behoorlijk ..
    wat kan ik verwachten na de operatie ?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik had een paar dagen bloedverlies als een lichte menstruatie en eaarna wat bruinverlies. Verder nergens last van. Maar bij mij hebben ze ook alleen maar gekeken of ik een tussenschot in mn baarmoeder had. Dat had ik niet dus hebben ook niks weg hoeven halen.

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Tijdens de hysteroscopie zullen ze je baarmoeder schoonspoelen. Het is een kijkonderzoek waarbij ze vloeistof in je bm laten. Als het restweefsel zal verwijderd/ weggespoeld worden. Ik knapte erna heel snel op. Zo goed als geen bloedverlies meer terwijl een paar uur eerder ik op een emmer kon gaan zitten..
    geen pijn alleen alles wat beurs.

4. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Nou dit hebben we ook weer gehad , wat een ellende .
    De operatie heeft 1 uur en 7 min geduurd , het zat ontzettend vast allemaal en is helemaal weg geschraapt .
    Ik voel me momenteel echt een wrak blegh ..
    we gaan weer herstellen en hopelijk kunnen we dit onderdeel nu echt gaan afsluiten , gelukkig volgende week nog een controle echo

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    He wat naar. Maar gelukkig nu schoon en kan het herstel, en de verwerking beginnen.
    Wees lief voor jezelf!

6. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Lief :)

7. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Wat een lijdensweg zeg.... schrik er gewoon van. Ik ben nu 2,5 week bezig om alles weg te krijgen. Volgende week curettage als de cytotec die ik gister en eergister heb genomen (keer 3 en 4, dus poging 2) niet helpen. Ben wel behoorlijk wat bloed verloren. En volgend mij ook een groot stolsel. Maar twijfel zelf of dit het al was. Dinsdag moet ik op controle. Wat lijkt het me erg om dan allemaal nog mee te moeten maken wat jij voor je kiezen hebt gehad. Voor mij is de laatste halte, die ik eigenlijk wil voorkomen, de curettage. Maar als zelfs dat dan nog niet voldoende is... pffff

8. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ach jeetje wat een gedoe hè :(
    Bij jou vordert het helaas dus ook niet zoals je hoopte ..
    Hopelijk blijft de curetagge jou bespaart , al moet ik zeggen dat de curetagge lichamelijk
    Mij erg is mee gevallen , de operatie van afgelopen week heeft er veel meer ingehakt wat een ellende ..
    hopelijk mag ik alles snel afsluiten en voel ik me snel weer iets beter .

Hebbben de tabletten al iets gedaan verder bij jou ?

Deel Deze Pagina