Onderbuik-klachten na bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dafje, 28 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo dames,

Ik heb voordat ik mijn ontlasting kwijt kan steeds steken in mijn onderbuik, ter hoogte van mijn blaas/baarmoeder. (vraag me ook af of deze dan wel helemaal is gezakt zoals het hoort) Ook overdag kan ik zomaar ineens steken hebben daar. En mijn darmen zijn ook behoorlijk van slag af en toe. Het borrelt heel veel en ik kan er behoorlijk misselijk van zijn. Soms dan moet ik echt even stoppen met wat ik doe omdat het dan 'dwars' zit in mijn onderbuik. Heeft dit alleen met mijn darmen te maken of ook met de baarmoeder? Of met alles wat nog zijn plek weer moet vinden van binnen? (kan dit nog na ruim 2,5 maand?)

Alvast bedankt!

Groetjes Daphne

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Daphne,

het zou inmiddels allemaal wel weer op zijn plek moeten zitten ja. Als je zo'n last hebt heb je misschien een blaasontsteking, dat kan ook steken en krampen veroorzaken. Je kunt even naar de huisarts gaan en vragen of hij met een inwendig onderzoek voelt of alles weer op zijn plek zit, je mag het ook afwachten.

Mirjam

3. Dank je wel voor je antwoord. Inmiddels is het al wel minder. Dus ik wacht het nog even af.

Deel Deze Pagina