stolsels?

Discussion in 'Miskraam' started by linda84, Sep 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Hallo ik was vandaag 4 weken en 3 dagen zwanger. Maar ik begon vanochtend te vloeien. Helder rood. Het is nu net als bij een flinke ongesteldheid. Ik heb een zeurderig gevoel in mijn buik. Maar geen krampen en stolsels. Heb je bij 4 weken ook al stolsels ?

Liefs linda

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Kan nog komen he.
    Bij mijn eerst MK had ik ook pas op de 2e of 3e dag van het vloeien dat ik het vruchtje verloor.
    Sterkte

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    bedankt Lexie. Het kan dus nog komen. Ja het was nog maar zo kort dus dacht het is dan nog wel heel klein en mischien merk je het niet.

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    hai linda,

dat is de p van het te vroeg testen bij veel vrouwen wordt het eitje wel bevrucht maar gaat er tijdens de innesteling iets niet goed of wat anders waardoor het eitje toch wordt afgestoten en je toch alsnog "gewoon" ongesteld wordt, vandaar dat ik je vandeweek ook al zei nog even af te wachten en je niet al te veel in te stellen op het zwanger zijn omdat het dus heel heel vaak voorkomt en dat vrouwen er meestal geen weet van hebben omdat ze pas testen op hun nod of als ze overtijd zijn.

je kunt in het vervolg beter wachten of tot je nod of als je toch weer (te) vroeg wil testen wachten met het aanpassen van je banner, tot je echt een duidelijke streep hebt.

nu zit je in het mk forum terwijl je dus eigenlijk niet eens weet of je wel een mk hebt gehad? wees daar voorzichtig mee meid zo maak je alleen jezelf gek terwijl het dus helemaal niet nodig is.

succes de volgende ronde.

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Hoi smoekie,

Ik heb gewacht met testen tot na mijn NOD. Ik had vorige week zondag ongesteld moeten worden. En heb van de week 2 duidelijk positieve testen in handen gehad.

Volgende keer wacht ik wel een tot een week na mijn NOD. Maar te vroeg testen dat doe ik niet.
    Mijn banner stond van de week op 3 weken en 6 dagen maar mijn cyclus duurd maar 22 dagen en hij gaat uit van 28 dagen.

groetjes linda

6. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    dan snap ik iets niet helemaal goed denk ik, van wat ik van jou lees was
    zaterdag de 16e , en later zondag de 17e je nod.je hebt getest op vrijdag die was negatief, zaterdag negatief, 21 september heel erg licht positief zei je.(dus wel ook voor je nod getest ;) )

je zegt zelf dat je cyclussen heel onregelmatig zijn,je 1e cyclus duurde 45 dgn en de laatste 2 22-23 dgn is het dan niet verstandig om wat ruimer aan te houden? zo bespaar je jezelf de teleurstelling dus wat dat betreft denk ik eerlijk gezegd maar dat is mijn mening niet dat je een miskraam hebt gehad maar dat je cyclus gewoon zo onregelmatig is nog

meid.succes de volgende ronde :D

Share This Page