hoi ik heb een vraag. ben eind maart gecurreteerd. en heb sinds dien een heel onregelmatig cyclus tussen de 21 en 34 a 35 dagen. is dit normaal. ook heb ik gehoord dat je na een curretage neit snel zwanger mag worden klopt dit? wil heel graag een tweede. en hoe kan ik ongeveer uitrekenen wanneer ik vruchtbaar ben. jennefer
Hoi meis, ik heb 28 febr 05 mijn 1e curettage gehad(was de 2e mk) en ik was in mei weer zwanger, best heel snel na een curettage dus. Helaas is ook dit weer mis gegaan en heb ik 17 juli opnieuw een curettage gehad. Mijn cyclus is vanaf toen echt een puinhoop geworden. Ik heb 7 weken gevloeid Nu is inmiddels mijn 2e ongi aan het rommelen. Ik heb al een paar dagen oudbloedverlies maar ongi zet nog niet door. Ik weet niet hoelang dit gaat duren. Ik hou wel mijn cyclus aan van voor me laatste zwangerschap, ik ga ongeveer vanaf de 10e dag, na de 1e dag van me ongi, beginnen met ovulatietesten.(wat een lange zin ) Zo kan ik precies zien wanneer ik vruchtbaar zou moeten zijn. Ik wens je heel veel sterkte. Liefs, mussie
hoi mussie, wat erg. Ik hoop dat het ons ooit een keertje lukt. Dat jij en ik een wondertje op de wereld zetten. Heb er al een maar met mijn huidige vriend/verloofde wil ik graag kinderen. Hij ook . voor hem is het erg spannend omdat het de eerste keer is dat hij aan kinderen denkt. Jij ook sterkte gewenst en wie weet................... gewoon erin geloven en blijven klussen jennefer
Tuurlijk lukt het ons een keertje. Daar gaan we voor hoor!!! Ik heb ook al een zoon uit een eerdere relatie, maar zou zo graag nog een wondertje van me huidige lieffie willen. Het zou voor hem de 1e zijn. Het is echt heel naar dat het maar niet wilt lukken. Maar eens.................. Liefs, mussie
Grappig dat we in het zelfde schuitje zitten. we hebben een zoon uit eerdere relatie en willen een wondertje met onze huidige vriend voor wie het de eerste wordt. ja geloof het ook eens zullen we een tweede wondertje of dondertje hebben jennefer