stolsels

Discussie in 'Miskraam' gestart door HMH36, 24 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HMH36

HMH36 Niet meer actief

Hoi, ik ben pas net 4w 4d zwanger (na een MA in april) en ik had vanochtend bloedverlies (niet zo veel als ongesteldheid) met 3 stolseltjes erin, dat moet wel een miskraam zijn toch? Nu geen bloed meer, had ook geen heftige krampen, mijn temp is nog hoog en vanochtend voor t eerst een knaltest.

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Het klinkt niet goed, maar bloedverlies hoeft niet 100% foute boel te betekenen. Een echo heeft nog geen zin op deze termijn, dus je kunt alleen maar afwachten, helaas. Sterkte!

3. HMH36

HMH36 Niet meer actief

ben nu 5 dagen later, gynaecoloog zegt afwachten en kan niet uit foto van stolsels die ik afgelopen maandag verloor, opmaken of t een miskraam was. Ik heb dit alleen zondag gehad (3 gelachtige rode stolsels) bruin bloed, wel best wat ongesteldheidskrampen maar maandag alleen nog paar druppels bruin. Mijn temp blijft ook nog net zo hoog. Ik word gek van onzekerheid..ben ik nu wel of niet nog zwanger van levend vruchtje (zolang temp hoog is heeft geen zin om te testen lijkt me ivm hormonen die nog in lijf zitten waardoor temp hoog blijft)..Ik voel me verder niet zwanger maar kwam vorige x pas met 6 weken (nu 5).

Weet iemand of het na een vroege miskraam (4.4) ook zo lang duurt voordat temperatuur zakt en echte bloeding op gang komt?

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina