Ik heb enorme krampen dat ik niet weet hoe ik moet gaan liggen 's nachts. Het is ook alleen maar 's nachts. Dit is mijn 1e zwangerschap dus heb geen idee wat ik moet voelen/niet moet voelen. Ik heb 2 jaar geleden een mk gehad, zonder dat ik wist dat ik zwanger was ( het was nmnlijk door de pill heen ). Toen kreeg ik ook krampen en was het gedaan. Ik ben zo bang dat dit fout gaan.. 8 aug pas onze 1e echo.
Ik had dit precies ook in mijn zwangerschap. Ik ben ermee naar de huisarts geweest. Bij mij bleken het mijn darmen te zijn en ik kreeg zakjes om dit op te lossen. Dat hielp. Ik heb ook wel gebeld met de verloskundige voor overleg. Trek aan de bel als je het niet vertrouwd, maar weet dus ook dat het iets heel onschuldigs kan zijn.
Denk dat het lastig te zeggen is of dit een miskraam is. Je hebt het over alleen in de nacht krampen. Ik ben zelf zwanger van de 2e en merk dat s'avonds mijn darmen goed aan de gang gaan. Waarschijnlijk (hopelijk) zijn het gewoon jouw darmen. Zou inderdaad even de huisarts/verloskundige bellen voor zakjes met poeder zodat je stoelgang iets soepeler gaat. En anders nog een paar huis tuin en keuken tips smorgens op lege maag : 2 kiwi's of; bak yoghurt met scheutje lijnzaadolie of; Water met citroen Succes en hopelijk is alles goed!
Ik heb dat in beide zwangerschappen gehad, ook alleen 's nachts. Mijn eerste zwangerschap werd een miskraam, mijn tweede zwangerschap niet. Misschien dat het wel gewoon je darmen zijn. Sterkte hoor, het blijft onzeker: nu tot de 1e echo, maar daarna ook... Ik hoop dat je snel gerustgesteld kan worden!
Ik hoop ook voor je dat het je darmen zijn. Maar als je al 5 dagen niet naar de wc kunt, lijkt het me wel een reële kans dat het daardoor kan. Ga je normaliter elke dag of heb je altijd zo'n onregelmatige stoelgang? Ik ben nooit een goede toiletganger geweest maar met name in de eerste weken van de zwangerschap was het echt bar en boos. Ik heb Roosvicee Laxo gebruikt en gebroken lijnzaad in de yoghurt gedaan en dat hielp goed.
Normaal ga ik wel 1x per dag.. of iedergeval 1x in de 2 dagen zoiezo! Ik heb nu poeder gekregen van de ha wat je moet mengen met water, maar heb vannacht wel naar de wc gekunt, een beetje.. ( kan het niet beter verwoorden ). Dus wacht hier nu eventjes mee.