Ik heb vorig jaar op mijn verjaardag een fotoboek incl onze blogs van onze vakantie op Bali gekregen. Ik vond het helemaal geweldig en vooral omdat er heel veel energie in gestoken is!! Het was zo speciaal omdat het onze eerste verre reis samen was en voorlopig de laatste zal zijn. Dus gewoon doen joh hardstikke leuk en origineel!!
ik vind het een super leuk idee en ik weet zeker je andere vriendin hier ook echt heel blij mee zou zijn
Ik vind het een erg leuk cadeau! Vooral ook omdat je er tijd en energie in hebt gestoken om het boek zo mooi mogelijk te maken! Super leuk!!!!
Ik begrijp de reactie van die vriendin niet, want mij lijkt het ook hartstikke leuk om cadeau te krijgen. En daarnaast zelfs een etentje. Hartstikke leuk toch juist? Niks van die vriendin aantrekken.
LOL @ts; nou ik zou er echt superblij ermee zijn! Echt een onwijs leuk cadeau dat ze vast erg zal waarderen.
hmmm..sommigen hebben het idee dat je op een verjaardag perse aan moet komen met een parfummetje, of een dure kledingbon oid.. nou ik vind een fotoboek erg leuk hoor Misschien is die andere vriendin jaloers van jullie uitje samen? Ik zou zeggen, gewoon doen hoor