Sterilisatie via kijkmethode

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door mamalap, 10 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hoe lang na de operatie zijn mensen weer aan het werk gegaan? Ik heb zelf leidinggevende functie dus wel handig voor de planning om ongeveer te weten.

Operatie staat gepland op maandag 29 augustus, ik dacht zelf de dinsdag en woensdag vrij nemen donderdag ben ik vrij altijd en vrijdag en zaterdag weer werken. Ik heb geen lichamelijk zwaar werk wel veel staan.

2. Poro

Poro Actief lid

5 feb 2011
    396
    177
    43
    Ik ben dinsdags geopereerd en donderdag weer gaan werken. Ik had niet veel last.

Mijn zus is na de sterilisatie bijna twee weken thuis geweest. Heel verschillend dus.

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ik wil mij ook graag laten helpen en ben opzoek naar wat meer info, zouden jullie me dit kunnen vertellen?
    Ik ben 30 jaar en de arts doet nogal moeilijk, maar ik wil hierna graag geholpen worden. En de eventuele kosten, wordt dit vergoed?

4. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Ik ben afgelopen donderdag gesteriliseerd en voel me eigenlijk sinds gisteren wel weer goed genoeg om te gaan werken.
    Dus jou schema zou bij mij prima zijn.
    Ik ben wel iemand die snel hersteld bij ziek zijn.
    Ik zou dus vooral nagaan hoelang je gemiddeld ziek bent. Zo zie ik al verschil bij mijn kinderen. De een is een dagje koortsig de ander gelijk een week ziek.

5. Poro

Poro Actief lid

5 feb 2011
    396
    177
    43
    Sterilisatie komt uit je aanvullende pakket en wordt afhankelijk van je verzekering volledig vergoed. Er zit geen eigen risico op omdat het uit je aanvullende verzekering komt.

Deel Deze Pagina