Boobaholic? Hoe om te gaan met dreumes die verslaafd is aan de borst?

Discussion in 'Borstvoeding' started by Devy, Dec 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Ik geef nu al 15 maanden met plezier bv (ok de eerste maanden was het voornamelijk doorbijten), maar Kyra lijkt er echt helemaal verslaafd aan te zijn. Mijn borst is haar alles en zodra ik haar optil zit ze in mijn truitje te graaien. Vaak neemt ze alleen de tepel in haar mond en heeft absoluut geen honger. Dat kan ook haast niet want ze eet echt ontzettend goed.

Als er anderen bij zijn valt het allemaal wel mee en voed ik haar overdags zo'n keer of 4, maar zodra we alleen zijn zou ze het liefst elk half uur voor minstens een kwartier bij mama willen tutten. Afleiden werkt maar tot op zekere hoogte en de laaste week voert ze telkens haar dramaqueen act op zodra ik haar de borst weiger. Ze gaat dan op de grond liggen en begint dan heel hard te huilen. Vooralsnog negeer ik het gewoon, want ik wil haar negatieve vraag om aandacht niet bevestigen.

Nu is mijn vraag hebben jullie hier ervaring mee? Is het een fase waar ze doorheen moeten? En wat hebben jullie gedaan om tot een oplossing te komen?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ja is een fase. Gaat ook weer over.
    Afleiden als ze vraagt werkt vaak beter dan weigeren, is mijn ervaring. Of 'straks' zeggen.

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Devy, wow dat lijkt mijn verhaal wel! Enige verschil is, dat Sashahet ook doet als er andere bij zijn en ze valt echt over het algemeen alleen maar aan de borst in slaap.

Wanneer zou die fase dan over moeten zijn? Want het duurt hier wel erg lang al.

4. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Hehe Wendyp, allebei borstverslaafde slaapweigeraartjes. De fase duurt hier ook al lang. Eigenlijk heeft ze mij altijd als haar speen beschouwd en een van plastic heeft ze altijd al geweigerd. Ik hoop wel dat we er snel vanaf zijn want ze schraapt met haar boventandjes en dat is na verloop van tijd best wel pijnlijk.

Share This Page