Mijn man wil graag een tattoo laten zetten maar is inspiratieloos, hij wil het al heel erg lang, en nu hebben we een zoontje en hij wil een tattoo die zijn liefde voor hem en mij benoemt, maar de benoeming hoeft niet in letters dus zeg maar geen namen liever een symbool of zoiets, heeft iemand een idee zodat er misschien wat inspiratie komt, barcode vindt die echt niet mooi, en het is de bedoeling dat de tattoo komt op een plek waar die ook te verbergen is hij dacht zelf aan bovenarm, schouder borst is geen optie in verband met borsthaar!
je hebt een keltisch teken voor liefde voor je kind...lijkt beetje op het teken van die amerikaanse serie met die 3 vrouwelijke "heksen"van paar jaar geleden... hoop dat je dr wat mee kan
ik vind dit een goeie topic ik lees mee. ik wil zelf ook een tattoo voor mijn zoon maar heb ook geen idee wat! ik heb al een klavertje vier die natuurlijk staat voor geluk!
Ik wil zelf ook wat laten zetten heel klein en of op mijn voet bovenop de naam van mijn zoontje heel klein, of een symbool of iets aan de binnenkant van mijn enkel
ja ik heb oook geen idee waar ik de tattoo wil hebben. boven arm vind ik wel stoer maar ook weer niet vrouwelijk. schouderblad heeft iedereen. onderarm ook iedereen maar wel heel cool dus moeilijk moeilijk