Ik vind 14 kilometer best ver wanneer je niet gewend bent te lopen. Natuurlijk zal je het best overleven maar snap- dat je niet staat te springen. Was het niet 1,4 km?
ik zou het ook echt niet doen hoor.. kan je nog niet wat anders bedenken... alternatieven aanbieden op het laatste moment... of idd een vouwfiets meenemen?? je moet nog maar afwachten wat het weer doet.. wie weet wordt het wel afgelast als het regent/sneeuwt.. geef het ook aan bij je baas, wat doen we als het weer er niet naar is??
Hopelijk worden die lichte strepen dikke vette strepen en heb je een super excuus om niet mee te gaan. (stiekemalvast gefeliciteerd)
14 kilometer! Hallo he! Das een beste wandeling, van hier naar het centrum is 3 kilometer en daar doe ik 20 minuten over. Je hebt aangeven dat je eigenlijk niet wilt, dus als je wel gaat is dat wel positief. Probeer je auto een beetje centraal te zetten en als je niet meer verder kan lopen ga je in de auto wachten. Of duik een cafe in met wat leuke glossy's. Maar probeer het iig wel, zo laat je je van je beste kant zien en misschien is het super leuk en ben je klaar voor je het weet. Of gaat er iemand door zn enkel, dan zorg jij natuurlijk voor diegene! De tapas daarna maakt veel goed!
Ik vind 14 km ook wel erg ver, zeker als je het niet gewend bent. En dan ook nog in december, terwijl het heel koud is?! Ik zou er dus echt geen moeite mee hebben om te zeggen dat ik niet mee ga, en ze kunnen je zeker niet verplichten.
Vind 14 km tot het belachelijke af in deze kou. Maar zou gewoon lekker meedoen, tot ik niet meer zou willen. Als het nou hartje zomer zou zijn, en wat korter. Zou het een super idee zijn, maar denk niet dat dit zo zal slagen. Anders jezelf aanmelden als broodjes/drankjes/ehboverzorgster haha. Alle collega's kunnen nu wel volmondig 'ja' antwoorden, maar denk dat ze anders zullen piepen tijdens de wandeling zelf haha. Tenzij het diehard (hard)lopers zijn.
Volgens mij ben ik de enige die 14 km niet veel vind. En ja ik weet heel goed hoe ver dat is want voor mijn laatste zwangerschap liep ik 3-5 keer per week hard. Afgelopen zomer heb ik 6 mnd zwanger de wandelvierdaagse met mijn zoontje gelopen. 4x 5km en ongetraind. Ik heb nu al een jaar niet getraind dus heb ook geen conditie nu. Toch zou ik zeker wel meegaan. Je loopt toch ook niet continu? Ik neem aan dat je opdrachten moet oplossen dus dan pauzeer je toch ook. Geen idee hoe groot dat dorp is maar je kan altijd nog halverwege afhaken toch? Als je in een groep het gezellig hebt merk je volgens mij niet eens hoeveel je loopt. Enig idee hoeveel km je aflegt als je een dagje gaat winkelen? Bij voorbaat al afhaken zou ik zo jammer vinden! Helemaal als je als enige niet meegaat. Ik zou als ik jou was even uitzoeken hoe de route ongeveer zou zijn en toch een poging wagen. Succes.
Gewoon zeggen dat hij je 14 km lang op zijn rug mag dragen, dat je dan wel mee gaat. 14 km. Terrrinnggg. Ben je 3 uur aan de wandel. Gezellig... NOT.
tzou ook echt niets voor mij zijn. Wat je zelf ook zegt; als het nou 7 km is, is het nog te doen, maar 14!!!!
Hoeveel collega's zijn het in totaal? Ik sta verbaasd dat jij de enige bent die er moeite mee heeft namelijk! Ik kan me ook niet voorstellen dat iedereen die afstand in de kou trekt (met grote kans op regen, of gladheid). 14 km is echt lang! Heb vroeger de 10 km gelopen met de wandel vierdaagse, maar daar deden we echt uren over en toen was het nog mooi weer ook. En had daar speciaal schoenen voor en toch last van blaren etc. Sterkte iig als je wel meegaat
Dat zou wel grappig zijn als dat het geval zou zijn! Dat ts heeft verkeerd heeft gelezen ofzo. Maar ik zou denk ik ook meegaan, gewoon voor de gezelligheid en wie weet haakt iedereen na 3 km af en belanden jullie in de kroeg ofzo
*proest* je hebt me even hardop laten lachen @gwen.. 4*5 met steeds een volle dag rust vind ik echt wel wat anders dan in 1 keer 14 in de kou.. volgens netteman moet je rekenen op een uur of 3 (snel) of 4 (slenteren) lopen.. je zou daar gek zijn
Buiten het feit dat ik geen 14km kan lopen hadden ze ook mooi het nakijken gehad als ik dat wel had gekund. Kom op zeg, het is December!
Dat is ook heel wat anders maar ik was toen wel 6 mnd zwanger hè. Maar ik zie al aan je reacties dat je dit echt totaal niet ziet zitten. En waarschijnlijk dus ook niet eens wil proberen. Gelukkig gaan jullie daarna ook nog wat doen dus kan je het toch nog gezellig maken met je collega's. Veel plezier!
ik hoef niet he ik lig heerlijk in mijn bedje na een herniaoperatie dus ik ben al blij met een rondje door mijn huis de ts heeft al een tijdje niks gezegd..
Ik zou het gewoon niet doen. Je hebt al aangegeven dat je niet wilt enz, en meestal als je al zelf weet dat je het niet leuk gaat vinden zal het ook niet leuk worden ook en heb jij een klote dag plus waarscheinlijk zware spierpijn omdat je het niet gewend bent om zoveel te lopen, nou leuk hoor zo je vakantie in gaan =P nee ik zou het dan gewoon vertrikken =3
Oh haha oeps! Ik had jullie idd door elkaar gehaald. En ik zie nu pas je onderschrift. Nee ik kan me voorstellen dat een rondje om je huis al een marathon voor jou zou zijn.
Ik vind 14 kilometer best meevallen, als je gezond moet je dat toch redelijk makkelijk ongetraind kunnen halen, maar ja het leuk vinden dat is natuurlijk een heel ander verhaal. Ben het met giltje eens dat het niet ideaal is om met spierpijn je vakantie in te gaan. Er is echt wel wat voor te zeggen dat je daar geen zin in hebt.
Oh misschien ben ik een rare maar zou gewoon bij mijn standpunt blijven en wederom zeggen dat je het niet ziet zitten en het dus niet doet. En als er dan gezegd wordt ja maar iedereen doet mee enz enz, ja sorry hoor maar als hun van het dak afspringen met zijn allen betekend toch ook niet dat jij dat automatisch doet. Daarbij vind ik 14 kilometer voor 1 of anders speur/spreukentocht heel lang klinken, dus ik zou eerst voor de zekerheid maar eens nakijken of die afstand echt klopt. Groetjes anita
Je zou ook een stuk mee kunnen lopen en ergens je fiets parkeren (van tevoren) zodat je het laatste stuk kunt fietsen... Een beetje teambuilding hoort erbij soms!