14 km is geen wereldreis. Of je conditie of lich. toestand moet zo slecht zijn? Ik zou gewoon lopen, en zien hoe het gaat. Je kunt je er vooraf druk om maken. Maar zou ook geen spelbreker willen zijn. Zo'n ramp lijkt het mij ook niet. Ws zit er ergens tussendoor best een pauzemoment. Met een beetje basiscondonditie en doorzettingsvermogen is dit echt wel te doen. Als het nou hardlopen zou zijn........ Kom op meid, go for it.
Ik denk dat je de afstand onderschat, vooral met de mogelijke temperaturen die je kunt hebben rond deze tijd van het jaar.
14km kan voor iemand die nooit wandelt erg zwaar zijn, nou helpen goeie loop schoenen een hoop en als je zorgt dat je water bij je hebt zou het te doen zijn, maar qua conditie zou het erg zwaar zijn. Ik heb vorig jaar zomer 8km gelopen same met me ouders,(uit het niets dus niet voor getraint ofzo) daar deden wij toen zoeen 2 1/5 uur over. Nou mooi dat ik het voelde in me benen. Wandelen kan leuk zijn, maar niet als je zo veel moet lopen tegen je wil in en terwijl je geen loop conditie hebt dus 14km kan behoorlijk zwaar zijn
Hier is de TS weer! Sorry late reactie!! Ik ben gewoon zwanger!!! Nu twijfel ik helemaal aan wat ik moet doen??? Van 1 kant denk ik,, gewoon doen en aan de andere kant echt zo van owwww echt geen zin in gewoon!!! We zijn met een team van 6 personen. Ik kan het zeggen dat ik zwanger ben maar aan de andere kant vind ik dat niks al zo vroeg zeggen. Maar dan hebben ze wel begrip waarom ik niet mee wil.
eh , je bent toch pas net zwanger, dan kun je toch gewoon meelopen? Je bent nog geen 4 weken zwanger dus dat is toch geen reden? Als je nu 34 weken was of 30 of zo....ik wil je niet voor het hoofd stoten hoor, maar ik zou een prille zwangerschap als reden minder begrijpen dan geen zin in lopen.
Gefeliciteerd Het is wel duidelijk dat je absoluut niet mee wilt doen en allemaal redenen zoekt om niet mee te doen dus het is aan jezelf hoe je het brengt, maar een beginnende zwangerschap vind ik zelf geen goede reden, tenzij je de hele dag moet overgeven of heel moe bent oid
Ja snap ik wel, maar omdat ik het helemaal niet gewend ben dat lopen. Ik ben ook niet ziek ofzo he, ik vind het heerlijk dat zwanger zijn!!! Ik ben gewoon alleen bang dat ik mezelf helemaal kapot loop en dat dat dan ook niet goed is voor mijn lichaam... Misschien moet ik maar gewoon een poging wagen.
Dank je wel!!! Gister was ik echt doodop aan het eind van de dag, vandaag valt het weer mee dus ik weet het niet. Ik ga maar gewoon een poging wagen. Goede schoenen aan en wat lekkers mee voor onderweg. Overgeven hoef ik niet moet wel heel vaak naar de wc
Gaat vast wel lukken Ik ben ook geen wandelaar maar heb dit jaar ook minimaal dat aantal km gelopen, maar dan ook nog een buggy duwend en op zandwegen, door het bos enz. enz. Volgens mij was ik toen ook nog net zwanger Kun je volgende week nog even een paar kilo eraf wandelen want de komende maanden kom je vast wel wat aan 8) er zit ook een voordeel aan dus
Ja das waar haha! Het is maar een paar uurtjes. Om 1 uur gaan we lopen en om 4 uur is het restaurant gereserveerd. Moet er maar gewoon ff doorheen. Ik zal gezellig veel kletsen, misschien dat het dan wat sneller gaat haha! Zal morgen wel ff vragen wat we doen als het staat te sneeuwen of regenen. Hoop toch wel dat we dan wat anders gaan doen!
Vind 14 kilometer ook een eindje weg zeker als je nooit loopt. Zou ook niks voor mij zijn ben loop schuw zo als ik dat altijd zeg haha. Maar kan me wel herinderen van dat als ik de avondvierdaagse mee liep met school ik nooit zin had vlak voor dat we vertrokken maar gaan der weg, Dat het vaak erg gezellig werd en de 10 kilometer toen zo gelopen waren. Dus ja lastig he wat te doen. De zwangeschap op zich zelf kan je nu nog niet echt aan dragen ja of spugen of heel veel naar de wc maar dan nog o ja je kan je natuurlijk ook heel moe voelen maar het is nu nog zo pril. Zou zeggen probeer er het beste van te maken. ( Zal met je mee hopen op bakken met sneeuw dat je niet hoeft te lopen goed)
Ik zou het zelf leuk vinden om te doen!! Het enige probleem dat ik zou hebben is dat ik nu de hele tijd moet plassen,, soms zo'n 4 keer in het uur! En dat zou ik echt niet 3 uur op kunnen houden. Meid als je niet wil moet je niet gaan hoor.
14 km is echt bizar veel, vooral met dit koude gladde weer.. Je bent toch geen topsporter, echt een dom idee van die collega vind ik persoonlijk..
Sorry late reactie, ik heb dus lekker niet meegelopen. Ben naar huis gereden en heb lekker bij het kacheltje gezeten met een warm kopje thee haha. Om 16:00 mocht ik terugkomen om mee te eten met hun haha! Ben blij dat ik het niet gedaan heb.