stom ik weet het...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by senso, Dec 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pascale75

Pascale75 Actief lid

Jun 15, 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Super!! Wat zul jij met een opgelucht gevoel de kerst ingaan:)
    En nu genieten hè? En niet meer gaan testen. Heerlijk genieten van die kleine frummel in je buik.
    Vast hele fijne kerstdagen en lekker genieten hoor.

Liefs, Pascale

2. senso

senso VIP lid

Oct 31, 2010
    5,341
    0
    36
    Heb de rest van me testen in de vullesbak gegooid, meer bevestiging als dit kan ik niet krijgen :) ik ga zeker genieten en met kerst mijn ouders en schoonouders het goede nieuws vertellen.

Jij ook hele fijne feestdagen en ik hoop dat 2011 voor jou een zeer vruchtbaar jaar wordt :)

liefs
    Senso

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    oooh meis hou maar op ik had er nog 1 liggen na een eerste goede echo ik denk ach laat ik die ook nog maar ff opmaken.......veeel lichter dan anders ik helemaal in paniek maar niks aan de hand hoor 4 weken later een heerlijk spartelend kind op de echo hahahaha geniet ervan en gooi die rot testen weg

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Gefeliciteerd Senso! Fijn dat alles goed is gegaan bij de vk en dat je een mooie echo had! Nu lekker van de kerst genieten! Hebben jullie nog een creatieve manier, waarop jullie het gaan vertellen? Of vertel je het gewoon?

5. senso

senso VIP lid

Oct 31, 2010
    5,341
    0
    36
    We hebben voor beide ouders een koffertje gekocht met een pyamatje, knuffeltje en een speentje. IN het koffertje gaat dan een echo foto met een (standaard maar lief gedichtje)

Lieve opa en oma,

jullie kunnen me nog niet horen
    jullie kunnen me nog niet zien
    maar als ik in juli word geboren
    mag ik dan komen logeren misschien?

:)

Share This Page