Als je met creditcard hebt betaald ben je geloof ik tot drie maanden na aankoop via je creditcard verzekerd voor diefstal! Anders hoop ik echt voor je dat je 'em nog terugvindt!
Ik zou even je gewone verzekering nakijken. met allebei de sleutels en foto's kom je al een heel eind. eerst aangifte doen.
Hier werd dan aangeboden bij verkoop door de dealer. Maar wat zuur voor je zeg. Toen ik zwanger was van Sven was mn fiets ook gestolen. Die was net uit de verzekering. Gewoon op het station. Stond op slot en ook nog een hangslot. Was zo boos :x
waar heb je je inboedel verzekerd? hier vergoed de inboedel namelijk ook dingen die buitens huis staan namelijk. die heb ik er expres op gezet
Volgens mij krijg je dan niks vergoed, als je nog maar een sleutel hebt toch? Dus word tuin van je vader omspitten
Ik meen me ook te herinneren dat je beide sleutels moet hebben. Maar dat kan ook wel achterhaald zijn inmiddels. Wat ontzettend klote zeg dat je fiets is gestolen. Echt asociaal!!
Wanneer je idd de tweede sleutel ook nog kunt vinden, dan zou je evt je inboedelverzekering kunnen benaderen voor een schadevergoeding. Maar dan heb je ook een bewijs van aangifte nodig! Jemig wat balen zeg! Helemaal in jouw situatie.
Oh ja, ik wou je nog een tip geven: ga naar het station in je woonplaat (de hele week even elke dag) en kijk of je je fiets ziet. Ik heb zo ook een keer mijn fiets teruggevonden. Dan kun je de politie bellen en dan wordt het gecontroleerd aan de hand van het serienummer. Ik heb zelf trouwens de politie trouwens niet gebeld, maar hem weer meegenomen.
Oh dat is zo zuur, zo had ik toen mijn middelste werd geboren een nieuwe gazelle gekocht plus een zitje voor en zitje achter en grote fietstassen en verzekering erbij genomen. Hier voor huis loopt bijna nooit iemand langs. Maar goed na een drukke dag, kinderen van de fiets, fietstassen legen kinderen naar binnen deur dicht. 1 keer vergeten mijn fiets op slot te zetten en 1 uur later was hij weg. (totaal rond de 1200 euro) zo foetsie weg en tja dan krijg je niks van de verzekering terug. Hou marktplaats maar goed in de gaten je weet het nooit.
wat een ontzettende klootzakken en laag volk hebben we toch in apeldoorn bah (overal in nederland natuurlijk ook ) balen zeg. ik zal in mijn buurt ook rondkijken of ik m zie.. maar kijk inderdaad even op t station misschien dat je m daar weer tegenkomt!
Da's klote!! Ik hoop dat je beide sleutels nog hebt, dan verzacht de verzekering misschien iets van de pijn! Mijn lievelingsfiets is ook al eens gestolen, een prachtige Gazelle city-bike, echt een super ding. Ik had 'm een jaar of 2 en was er echt oerzuinig op! Ik had daarvoor pas nog m'n 2e Gazelle verkocht omdat die een aluminium stuur en bagagedrager had en daar mochten dus geen fietszitjes e.d. op en ik was zwanger dus verkocht 'm maar met het oog op de komst van Dennis. Ik kwam net uit m'n werk en moest nog even langs de winkel in de stad, dus ik zet 'm op slot bij een vol fietsenrek en stop de sleutel in mijn zak... dacht ik. Toen ik terugkwam was m'n fiets weg en m'n sleutel ook. Dus of iemand heeft 'm uit m'n jaszak gegrist (die ik 9 van de 10 x snel dichtrits maar nu was vergeten) of iemand heeft gezien dat ik 'm heb laten vallen. Wat verschrikkelijk vond ik dat. Kreeg dus ook niets van de verzekering terug want had nog maar 1 sleutel. Echt, het duurde al met al nog geen 10 minuten en hij was weg. Dat sommige mensen niet met hun handen van andermans spullen af kunnen blijven... a-sociaal. Maar ja, je hebt er niets aan.
Wat een rotzakken...en ik maar denken dat ze een fabriek zoals een mamafiets niet zo snel mee nemen. Ik zet hem vaak zat niet eens op slot, niet bewust, maar vergeet ik gewoon.... Echt erg...
O vreselijk zeg, zou dr ook goed ziek van zijn als ze mn fiets jatten. Hopelijk vind je hem nog terug of kun je iets met je verzekering regelen.
Zo dat is wel heel erg hoor. Ik hoop dat je verzekering het dekt! Enne aangifte doen heeft wel degelijk nut! Manlief zijn fiets was gestolen hier op het station en bijna een jaar later kregen we een brief van de politie dat ze hem terug hadden gevonden en de dief gepakt hadden. Wij waren ook stomverbaasd maar het gebeurd toch echt! Ohja en de fiets was wel behoorlijk beschadigd enzo en daar kan je dan weer niks meer mee helaas:x Andere tip die ik ooit eens kreeg bij de fietsenzaak: Laat van je fiets een sleuteltje bijmaken en gebruik die. Dan heb je thuis altijd de 2 originele sleutels liggen voor de verzekering. Misschien niet helemaal netjes als je hem op slot vergeet te zetten en hij wordt gejat maar ik vond het wel een nuttige tip!
Tja Apeldoorn hè heb er vier jaar gewoont en 4x ingebroken in onze auto's... heb die van mij te koop staan, maar komt net morgen iemand...
Heb je op marktplaats bij de nieuwe advertenties gekeken?? Genoeg mensen die een fiets jatten en hem vervolgens op marktplaats verkopen!
nou dat zou ik nou weer niet doen... waarschijnlijk heeft iemand hem gekocht en die is nu ook haar fiets kwijt. bovendien ben je gewoon strafbaar. de fiets is wederrechtelijk toegeeigend maar juridisch is de jatter wel de nieuwe eigenaar. als jij hem terugjat kan je veroordeeld worden.
ik heb net een half jaartje mijn mama fiets (bloom) en ben er ook erg zuinig op. kan me zoooo voorstellen hoe je je voelt! (hier via fietsplan en ook verzekerd)
Qua framenummer kun je denk ik ook niet veel Net als bij een scooter worden die vaak uitgevijld en een nieuwe in gezet