STOM JATTEND VOLK BAH! Mijn mooie nieuwe mamafiets.. snik..

Discussie in 'De lounge' gestart door Kwabbernoot, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NA2252

NA2252 Niet meer actief

Marktplaats in de gaten houden! Wie weet wordt jouw fiets aangeboden en kun jij je slag (met hulp van de politie) slaan!
    Maar wat een rotstreek zeg! Bah!

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wat vervelend!
    Hoop dat je via je inboedel nog iets terug kan krijgen.

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    indd marktplaats. Mijn collega haar fiets was ook gejat. En indd, stond op marktplaats. Ze heeft een geboden en een afspraak gemaakt, papieren mee met serie nummer en Daarna toe. Ze heeft nu wel haar fiets terug.

4. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    balen zeg...

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ik houd het in de gaten op MP, heb ook al heel veel mensen ingelicht dus als iemand hem ziet dan hoor ik het. Maar ik heb me er wel bij neergelegd dat ik hem niet meer terugkrijg. Met wachten en hopen komen de boodschappen niet binnen.. Ik had zelf het idee dat ik die nacht een busje hoorde(deur dichtknallen en gekraak op ons grind), maar sinds ik zwanger ben hoor ik vanalles dus dacht dat ik me weer aanstelde.. Niet dus! Laatst ookal gerommel in de brievenbus gehoord snachts maar we hebben een inbraakproof huis met weerhaken in de deur als hij op slot zit gelukkig. Maar begin nu ook te denken dat dit wel kan kloppen dus en ik het me toch niet inbeeld(manlief verklaart mij altijd voor gek als ik hem wakker maak..). Maar ik ben wel even met beide benen op de grond gezet, wij zijn echt veelste naïef geweest met dit soort dingen. Mensen rijden dus wel degelijk rond met het doel om andermans spullen eigen te maken. Bah..

En ik denk dat ze mijn fiets gewoon de grens overgooien ofzo, als je zo doortrapt bent om snachts rondjes te gaan rijden zal je ook wel slim genoeg zijn om de fiets een flink stuk weg te brengen..

Maargoed, nu vandaag een mamafiets via MP ophalen voor 200 euro, kinderzitje voor 30 euro en ff tassen en een buggydrager regelen dan kan ik weer vooruit. Maar ik koop echt nooit meer een prachtige nieuwe fiets want die wordt toch alleen maar gejat:x

Edit: verzekering dekt niks omdat ik nog maar een sleuteltje heb.. Bij mn volgende fiets ga ik er mooi een bij laten maken en die gebruiken, thanks voor de tip! En alle andere tips trouwens, ik houd mijn ogen goed open..

6. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Mee eens hoor. Ik zei wat IK had gedaan, maar zou dat zeker niet adviseren. Ik kwam op het station de volgende dag in mijn oude dorp in Friesland en daar stond MIJN fiets, niet op slot. Ik heb me niet bedacht en ben er weer mee naar huis gefietst. Had ook nog geen aangifte gedaan van de diefstal.

7. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Fietssleuteltje bijmaken is echt een goede tip. Voor 5 euro kun je jezelf zo een hoop gedoe besparen. Ook handig met fietssleutels van je kinderen. Kinderen raken zo vaak sleuteltjes kwijt!

Ik hoop dat je van deze fiets net zoveel plezier hebt.

Eigenlijk moeten we medelijden hebben met mensen die zo laag gezonken zijn...

8. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    #48 Kwabbernoot, 29 apr 2012
    Laatst bewerkt: 29 apr 2012
    Dat hoop ik ook!! Hoop echt dat het wat is zo, heb mn vader mee(onze handyman) die heeft wel heel veel zicht op kwaliteit. Dus als het een goede fiets is en hij fietst lekker neem ik hem mee. Duimen jullie voor me!?

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    De duimen draaien hier heel hard voor je!!!!!

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik duim mee meis!

11. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Mijn fiets ook vorige maand uit de voortuin, ben er ook goed kwaad om! Bah, hoop dat je m ooit terugvind!!

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    balen hoor

voor diegene die zeggen volgende x meteen sleutel bij laten maken, is leuk maar die sleutel wordt meteen geregistreerd dat er er een sleutel bij is laten maken,
    mijn sv dacht dat ook te doen kreeg van de verzekering mooi een brief dat er een sleutel bij was laten maken

13. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Dan zeg je toch gewoon dat je niet verzekerd ben als je sleutel laat bij maken dan weet toch niemand iets?

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Maar de sleutel heeft een nummer die overeenkomt met de fiets nummer op de 1 of andere manier wordt het geregisteerd, me sv had ook niet gezegd dat hij vezekerd was maar kreeg wel een brief

15. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    misschien kan je een nieuwe fiets nemen met het fietsplan van je werk

16. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    wou net zeggen dat er aanstaande donderdag bij lidl een mercure moederfiets verkocht wordt voor €299, maar zie dat je vandaag al via MP op pad bent geweest.

Nog geslaagd?

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Wat klote meis! Hier ook tijdens mijn kraamweek 2 fietsen uit de schuur :O gejat.. 1 met kinderzitje en die van mijn man. (kogamiyata + batavus) Zo'n tering-streek :(

Knuf, hoop dat je mazzel hebt en m op de een of andere manier terug vindt. Weinig kans I know :(

18. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh echt zoooo frustrerend!!
    Overigens pas ook op met marktplaats heh, voor je het weet koop je een van een ander gejat exemplaar.

19. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Jeetje balen zeg ! En ik laat mijn mama fiets met fietszitjes bijna iedere nacht buiten staan. Vind het teveel gedoe om met 2 kids hem op de schuur te halen in het appartementen complex. De mijne is nu wel net 2 jaar oud maar zou hem ook niet kwijt willen... (nou ja weer voor een gewone fiets dan)

20. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Volgens mij is er in Apeldoorn een fietsebende bezig.Mijn moederfiets en de fietsen van 2 van mijn collgega's zijn de afgelopen weken ook in Apeldoorn gejat :(

Deel Deze Pagina