Hai Allemaal, Even mijn verhaal in het kort, we zijn sinds 3/4 jaar bezig voor een 2e kindje, helaas miskraam gehad in juni en een in oktober, behoorlijk door van slag geweest, maar gelukkig 2 weken geleden bij gynaecoloog geweest en die heeft me wel gerust gesteld, dus we gaan het weer proberen. Nu was mijn eisprong na mijn laatste miskraam vrij vlot erna, normaal dag 17/18 bij een cyclus van gemiddeld 30 en nu dus al op dag 11/12. Ik kwam erachter doordat ik wat vroeg begon met ovulatietestjes en bleek bij mij eerste test dus op dag 12 al 2 streepjes te hebben, het 2e streepje was een fractie (je moest echt goed kijken) lichter, dus 's avonds meteen maar gevreen, dus misschien net op tijd?? In ieder geval zit ik nu op dag 29 en nog geen menstruatie, maar wel behoorlijk wat klachten: rugpijn, beetje hoofdpijn, duizeligheid etc, denk eerder dat het ongesteldheid is maar you never know.. Zo heel verhaal maar misschien herkenbaar voor iemand?
Hmn.. ik weet niet echt of je zwanger bent. Meestal heeft het zaadje ook even nodig om het eitje te bereiken en lukt dit niet binnen een paar uurtjes. Dit verhaal heb ik ook eens meegemaakt, helaas niet zwanger, maar wie weet toch even een testje wagen. Ik hoop het voor je en dat het als het wel zo is minimaal 37 weekjes blijft zitten succes meis