Een vriendin zei laatst tegen mij; geloof me na 4 maanden verlof verlang je ook wel weer naar je werk en is het een welkome afwisseling. Ik weet niet of dit voor iedereen geldt. Ik hoor ook wel eens andere verhalen. Zoals het er nu naar uitziet denk ik dat ik m'n kleine moeilijk kan verlaten nadat ze pas 3 maanden is.
Fijn dat je toch wat extra tijd krijgt! Bij de medische onderzoekswereld zijn ze weliswaar wat strenger en dergelijke, maar het zou toch zonde zijn als je onderzoekstijd verliest terwijl er gewoon financiering zou overblijven door het bijspringen van UWV.
Alvast veel succes met solliciteren straks Wel vervelend om geen contractverlenging te krijgen als je net een kindje verwacht! Ik hoop dat er snel na je verlof weer wat leuks op je pad komt.
Dank je! Vervelend dat je contract verlopen is, wilde je na de geboorte sowieso stoppen met werken of ga je straks als de baby er is weer solliciteren? Grappig dat het kennelijk zo werkt dat als je niet hoeft/kan te werken je best graag weer zou willen, en als je wel moet werken je liever gewoon thuis zou zijn
Hmm dat gevoel heb ik dus ook... Ik vind het gewoon nu al moeilijk om straks weer aan het werk te moeten Ik ga denk ik maar proberen om tijdens het verlof enigszins betrokken te blijven bij werk, emails lezen en dergelijke. Anders wordt het wel heel erg schakelen. En ik hou genoeg vakantiedagen over om tot aan de kerstvakantie maar 1 of 2 dagen per week te hoeven werken (werk nu fulltime en na verlof 4 dagen p/w). Hopelijk helpt dat
Ik wil zeker weer gaan werken, liefst 3 dagen. Had het daar ook ontzettend naar mijn zin, dus vond het erg jammer. Ze willen me op zich graag terug, maar dan moeten er wel uren beschikbaar zijn. En anders ga ik heel snel verder zoeken. Tja, het gras is altijd groener bij de buren he Maar gelukkig mogen we hier af en toe zeuren
Herkenbaar, maar ik ben door slecht slapen (eigenlijk al 4 jaar op rij) dan inmiddels ook ontzettend moe weer. Gelukkig nog maar 3,5 week tot aan mijn vakantie, dan dus 3 weken vakantie en dan tot aan mijn verlof nog 5 weken, met die laatste 5 weken een halve caseload. Dus hopelijk lukt het om tijdens de vakantie even voldoende bij te trekken om die laatste loodjes te redden
Voor mij ook weer heel herkenbaar. Het slechte slapen speelt zeker mee, want je begint zo'n werkdag dan al zo gaar... Ben bijna elke nacht vanaf een uur of 4 wakker en slaap dan nauwelijks meer . Ik kijk ook al erg uit naar het weekje vakantie over 1.5 week! Even bijtanken en dan die laatste weken nog met (hopelijk) nieuwe energie overleven . Hoop dat jouw vakantie je ook gaat helpen om nog even die laatste slag te kunnen maken.