Stom! plaats hier je eigen "stom!" net als in de rubriek van Linda

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 4 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Een nog een MEGA stom ook vandaag: al een betekenis van een woord opzoekend, een advertentie te zien krijgen over ''hoe oorsmeer te verwijderen'' (dat is al stom), maar dan óók nog een vies plaatje erbij van een grote pluk oorsmeer die verwijderd wordt met een pincet! :eek:

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Dat ik vandaag 3! nieuwe dames in moest werken ín het engels, terwijl normaal 1 dame al een hele klus is. Blegh, heb zoveel engels gepraat vandaag dat ik thuis per ongeluk ook in het engels begon:rolleyes: Pff, morgen weer verder, echt stom... (wel een uitdaging)

Gewooniemand en hummeltje5 vinden dit leuk.
  3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Nou ik kan goed dit topic vullen vandaag zeg. Net nog een OERstom begaan.
    Per ongeluk het vaderdagkadootje laten zien! Kan wel janken :cry:
    Had een soort fotoshoot gemaakt vd kids. Maar vanmiddag hadden we ook leuke dingen gedaan dus wilde daar wat foto's van laten zien. Druk ik per ongeluk net een keer teveel op de knop naar rechts en hoppa, zo de eerste foto van de shoot in beeld :cry:

4. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.669
    6.564
    113
    Vrouw
    Ik vind het stom dat de rails van de lade van het tv meubel het heeft begeven en dat mijn man die niet even fixt. De lades liggen nu voor het meubel en ik heb vandaag twee keer mijn voet gestoten. Waarschijnlijk bij de tweede keer ook mijn middelste teen gebroken, het doet zo'n zeer!
    Morgen maar flipflops aan dus.

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.295
    10.263
    113
    Mieren in huis, kiespijn, paracetamol en ibuprofen nauwelijks(niet) werken bij kirspijn, dat de kies eruit moest, dat de tandwortels oplossen, bang zijn voor de tandarts, wanneer ik stress heb/pijn/ ziek ben onze zoon dan stront vervelend is.

Elke 3/4 weken buikpijn, net als hoofdpijn, rugpijn, vocht vasthouden, dagen boos zijn (nienand doet het dan goed) , uren wakker liggen midden in de nacht of juist heel vroeg.

Vroeg naar bed gaan en dan te moe zijn en nog laat slaapt. Van de stress (pijn ) niks kunnen eten en zodra je met een mond vol verdoving thuis komt je lichaam zo iets heeft van nu lust ik wel wat.

Dat chocolade te lekker is, zoontje altihd ergens een t shirt, sok, hemd niet in decwasbak doet maar op zijn kamer legt. Nee niet aan het kapstokje maar achter de gordijnen of achter de poef en er achter komen wanneer de wasmachine al staat te draaien.

Dat ik buiten de meubels in de lak moet zetten maar het te warm of te nat is. Dat mijn man de fles ontvetter heeft verplaatst want dat was handiger maar geen idee waar hij het heeft neer gezet.

Dat zoon autonomie wil maar alleen bij leuke dingen. Dat hij zeht dat luisteren niet leuk, dat hij niet begrijpt dat je van luisteren kan leren, dat we een zendmast hebben (zoon staat aan van smorgens tot savonds).
    Dat zoontje zegt dat hij op school niks meer kan leren, dat hij buiten de boot valt, dat hij veel bois en gefrustreerd is, dat ze op school zeggen dat hij werkt op niveau maar hij zich stierlijk verveeld, dat de ib'er tijdens corona tijd niks heeft gedaan.

Wanneer man zijn baard bij aan het houden is moet ik dit blijkbaar weten want het ligt overal. Dat hij zegt dat hij een poging heeft gedaan en ik vervolgens de rest mag doen.

Ik geen inspiratie heb voor het koken en geen zin heb om te koken.

Dat de katten in de rui zijn, dat 1 van de 2 wel iets onder heeft gekotst, ik elke dag wel een kussen of iets in de week moet zetten, ze denken dat ik niet alleen naar de wc kan (is je kind groot genoeg heb je er 1 of 2 katten bij de deur zitten)
    Zodra je 1 voet op de vlier zet de katten al beginnen te miauwen ( jahaaaa je krijgt zo brokjes) wanneer de katten komen knuffelen je in eens een extra vacht lijkt te hebben.

Ik te moe ben om wat te ondernemen en dan schuldig voel. Dat al mijn vrijwilligerswerk stil ligt. Er geen gewone banen op fietsafstand zijn, dat ik ook te bang zou zijn wanneer dat wel zo is.

Dat ik sociaal onzeker ben, dat ik teveel praat wanneer ik onzeker, blij of prettig voel, baal wanneer ik teveel praat en mensen je vreemd aankijken, ik bang ben wat mensen van mij vinden.

Dat ik dit topic niet eerder heb gelezen, het lucht op en zet dingen op een rij, bedankt ts!

Stom dat ik dan toch zeg sorry voor het lange verhaal:oops:

6. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Waarommmm leek een stoffen bank zo’n goed idee?! :| Alles wat erop valt van vloeistoffen, trekt er direct in en ruik je nog WEKEN! Plus hij pilt enorm :| Bedankt voor het enorm goede advies Montel NOT!

7. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Stinkende vloer stoomreiniger. Echt heel stom en krijg de stank niet weg en snap niet hoe het komt.
    Maar hij is super handig in gebruik.

8. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @Meisje93 .... jij tips?

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welke heb je?
    Zag pas een bericht langskomen van @GossipGirlxoxo over een geurding voor op de black & decker.

10. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Misschien overbodig te zeggen, maar die beestjes komen ook juist af op fruit wat op de fruitschaal ligt.

11. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik weet wel dat een motor pas uit de steeg mag worden gestart.
    Maar hoe dat zit bij een scooter, en dan ook nog eens 1 die in eigen achtertuin wordt gestart, durf ik niet te zeggen.
    Maar is wellicht de moeite waard om onderzoek te doen.

12. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Bisell vac and steam. Je kan wel geur water krijgen. Maar hij zou toch niet zo mogen stinken?

13. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ik vind het huishouden ook stom
    Echt heel erg stom.
    Omdat je ook nooit klaar bent.
    Wanneer ik dan na twee dagen boven en beneden schoon heb puilt de wasmand weer uit en zo gaat dat eeuwig door.

Vitamientjuh, sprits, Zwierezwaai en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Dat inderdaad. En als ik me omdraai is het alweer een rommel op de vloer of overal ligt alweer speelgoed.

Ik begin elke begin van de week positief en optimistisch. Zo rond donderdag geef ik het op :roflmao:

Vitamientjuh, sprits, Zwierezwaai en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    precies. Gister de vloer gedweild 2 uur later kiepert mijn kind zijn eten over de vloer en loopt mijn man er door heen. En ga zo maar door inderdaad :roflmao:

16. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Dat mijn zoon gilt. o_O

17. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Dan doet mijn robot weer een rondje dweilen en schoon :D

18. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Hier heet die robot helaas mama :roflmao:

19. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    En waarom is dat vervelend dan? Is het een eigen plek? Of is er maar een parkeerplek in de straat?

20. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ieuwwww ja die zag ik ook!!!!
    Het is echt zooo slecht om met iets je oor in te gaan. Ook een wattenstaafje.
    En als er zo’n pluk hangt heb je het echt te ver laten komen :eek:

Deel Deze Pagina