Stom! plaats hier je eigen "stom!" net als in de rubriek van Linda

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 4 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Zou kunnen werken maar op die manier ga ik wel mee in haar angst en bevestig ik naar haar dat ze iets nodig heeft tegen iets waar ze niet bang voor hoeft te zijn. En dat werkt thuis denk ik wel maar wat in situaties waar de spray niet is? Dan gaat ze straks dubbel in paniek, de angst en het missen van de spray? Heb haar vanmiddag een vliegenmepper gegeven maar ook met die in haar handen verstijfde ze van de angst en was het gillen als een beest wat word afgeslacht.
    Het is zo naar om te zien het is echte paniek en pure angst. Had dit eigenlijk nog nooit bij haar gezien.

Cindy1977 vindt dit leuk.
  2. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Ik doe inderdaad ook nooit aan die sprays, want dan bevestig je dat het inderdaad iets is om bang voor te zijn. Een van mijn jongste meiden is ook heel bang voor beestjes. Ik jaag ze altijd samen met haar weg. Vanmiddag zat er een mini vliegje op haar been in de auto en ik kon haar toen niet helpen. Dikke tranen en angst, maar uiteindelijk snapte ze dat ze het zelf moest doen en veegde ze 'm van d'r been. Hopelijk is ze er nu een beetje doorheen. :|

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Wel een wit brood in de vriezer maar het niet mogen eten. Terwijl ik echt snák naar een tosti van wit brood met dik ham en kaas. Van Sonja mag je wel een tosti maar dan met dat stomme (vind ik nu ;)) bruine jakkie bah volkoren brood :rolleyes:

popje, Cindy1977 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Heb je dan ook van die sas dagen? Daar hoorde ik iedereen die in de sonja hype tijd er aan mee deden altijd over. En 1x toegeven aan een tosti wit brood is toch geen drama? Dan maar wat minder vezels binnen dan met volkoren brood en wat sneller weer honger. Maar zo lang je daar niet aan toegeeft en die honger voor lief neemt heb je wel lekker je tosti gehad!

Iertje81 vindt dit leuk.
  5. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Als we VROEGER gingen lunchen en de bediening vroeg wat voor soort brood ik wilde....dan zei ik altijd compleet stralend en watertandend dat ik wit wilde :roflmao:

NiVa0230, GossipGirlxoxo en Iertje81 vinden dit leuk.
  6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    :roflmao:

7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Ik ben van plan om dit weekend een SAS-dag in te plannen :D
    Ik heb al naar het witbrood gefluisterd dat het zich niet al te comfortabel moet voelen in die vriezer :p

NdNk, Lexie74, Cindy1977 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Ik altijd met baby badolie of conditioner. En ik was mijn haar met baby shampoo van de Etos, sinds ik dat doe ziet mijn haar er veel beter uit. Ipv 30 euro per shampoo fles, ben ik nu maar 1,98 euro kwijt.:roflmao:

Vitamientjuh, Zwierezwaai, NiVa0230 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Weet je wat voor mijn haar een opknapper was, ... sulfaat vrije shampoo! Wat een verschil! :cool: Gewoon van Andrelon momenteel.

10. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Stomme boodschappen. Wat een prijzen voor gezond voedsel. Misschien toch maar eens naar de markt. Kijken of het daar wat beter is.

Stomme menstruatie

Stomme kha eten, ik wil chocola. Dat kan best maar dan moet ik zoooo veel doen. En daar heb ik geen zin in. Ik wil gewoon makkelijk. Lekker uit een verpakkking en weg kauwen.
    En stom dat je hiervoor zo veel in de keuken bezig bent.

Stomme doorkomende tanden.

Genoeg stom. 2 kilo afgevallen. Dat is dan wel weer lekker :roflmao:

Vitamientjuh en Cindy1977 vinden dit leuk.
  11. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik zie een verband ;):p:D

Cindy1977, NdNk, NiVa0230 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ik vind mezelf stom. Stom omdat ik me zo rot voel nadat ik nee zei tegen mijn zoon.

Ik ben zo blij dat hij nu vriendjes heeft in de buurt. Ben altijd bang geweest dat hij alleen zou zijn. Nu wil hij naar een of ander parkje met 2 iets oudere (Hij is 6, zij 8 schat ik) maarja, hij moet langs een trambaan (die nu niet rijd maar ze zijn wel met werken bezig) en het is toch relatief druk. Ik durf het gewoon niet aan nog. Ik weet hoe roekeloos hij soms kan zijn in zijn enthousiasme en 2 andere kinderen opzadelen met hem als verantwoording doe ik dus echt niet.
    Ik heb hem gezegd dat ik hem nog iets te jong vind om daarheen te gaan. Hij zei het te snappen en deed niet moeilijk maar man... die teleurgestelde oogjes. Het hoort niet maar voel me er om de een of andere reden zo lullig over.
    Dat vind ik stom van mezelf dus.

13. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Dat hebben wij ook met de jongste gehad en soms nog. Tot dat er een gewone vlieg op mijn arm ging zitten en hij schrok ik vertelde dat het een kriebel vlieg was die niet prikt. Hij zijn arm naast die van mij gelegd en de vlieg liep dus naar hem toe, hij begon te lachen dat het kriebelde dus nu één angst minder.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Hahaha SAS dagen zijn de leukste :p
    Sowieso al die naam, heerlijk!

Iertje81 vindt dit leuk.
  15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Wat ik stom vind? Dat de melk eruit stroomt pas nadat ik mij heb afgedroogd en vlak voordat ik de dames kan bedekken. Onder de warme douche gebeurt er niets en ik ben droog en bingo!

JosjeM vindt dit leuk.
  16. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Mensen die tegen jou gaan zeiken over een persoon die voor hun staat en als je dan zegt 'nou meneer/mevrouw dat mag wel iets aardiger hoor', ze dan tegen jou gaan zeiken omdat je zeikt dat zij aan het zeiken zijn. Ja volg je me nog? :confused: Dit vind ik dus echt stom..

NiVa0230 vindt dit leuk.
  17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.158
    113
    Stom dat ik altijd moet koken

Stom dat het bedrijf niet meer reageert terwijl ik het verkeerde heb ontvangen. Ik wil de goeie kleur hebben

Stom dat verkouden kinderen niet naar school mogen

Vitamientjuh en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  18. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Stom dat ik er in mee heb gestemd dat de kinderen konijnen mochten.:|
    Ik vind ze op zich wel leuk/grappig maar ja de ruimte die het inneemt ach nog ruim 5 jaar:roflmao::roflmao:

19. Boedah

Boedah Niet meer actief

Stom! Buren die nu gaan grasmaaien, ik ben zo bang dat mijn dochter wakker word! Mijn werk is ook stom, ik zie er tegen op om morgen weer de hele dag achter de laptop te kruipen, Maar kan ook geen andere baan vinden die me wat lijkt. de kat die steeds op de uitbouw staat te mouwen en er niet meer af durft, het ziekenhuis dat maar geen contact opneemt om de ivf te hervatten die stil is gelegd door Corona.

20. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.180
    1.364
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dat iemand, waarschijnlijk mijn dochter of het buurjongetje, de deur van de vriezer in de schuur heeft laten open staan... en dat dat al gisteren was... we de hele zooi weg hebben kunnen gooien... En ik dus niet echt boos kan zijn maar mijn vriend des te meer :rolleyes:

Vitamientjuh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina