Die dikke pukkel op m’n kaaklijn die maar niet verdwijnt en zowat een eigen hartslag begint te krijgen.
Oh mennn, het is dat ik na 8 dagen al gestopt ben met bv. Maar echt, wat je zegt. Het moment dat ik dacht dat ik afgedroogd was en nog steeds “water” voelde druppen en ik niet wist waar dit vandaan kwam. Bleken het dus mijn lekkende melktieten te zijn
Die k*tlui die meebieden op je advertenties en vervolgens als ze gewonnen hebben opeens geen interesse meer hebben. Bied dan #*&€¥§ niet meer mee voortaan aub!!!!!
Laat je er toevallig water in? Dat dat water zo gaat stinken? Misschien wat verdunde azijn erin? Geen idee of dat kan/mag hoor. Maar volgens mij is azijn niet schadelijk.
Ik gooi er nu strijk water in. En nog komt de geur er door heen. Ik laat het water er wel in ja. Oh oh zal het daarvan komen?
Die fijne tijd dat je je na het douchen gelijk weer vies voelt lekkende tieten en lekkende onderkant zodat je niet weet wat eerst aan te trekken en ondertussen gutst het zweet alweer van je lijf omdat de conditie zo slecht is en je hormonen volop werken leuk vooruitzicht weer
Ik denk dan dat het daardoor komt. Water dat blijft staan gaat vaak zo muf ruiken. Ik denk dat je 'm even moet spoelen met wat (verdund) azijn als dat lukt. Allesreiniger/bleek zou ik niet durven, straks gaat ie kapot.
6 vind ik nog te jong om alleen bij pad te zijn. Dus ik vind je niet stom, maar verstandig! Ik heb mijn man er eens onder gesproeid en had het niet eens door. Dat was ook stom. En genant
Haha dan weet ik het ook niet meer. Ik zou in ieder geval het reservoir een paar keer spoelen en voortaan geen water erin laten.
Ik heb nooit bv gegeven maar kan me van zoon herinneren dat ruim de eerste week na zijn geboorte mijn borsten gingen lekken (lees melk stroomde eruit) als zoon een flesvoeding dronk waar ik bij was. En dan maakte het niets uit of ik of man die fles nou gaf. Vond dat best bijzonder en mooi hoe de natuur zoiets zelf regelt. Fijn was het alleen niet.
Mensen die alles om zichzelf weten te laten draaien. Mensen die overal een wedstrijdje van maken. Gewoon mensen.... Sorry m'n hormonen vinden bijna alles en iedereen stom op het moment
Dat de jongste doordeweeks niet wakker te krijgen is en in het weekend om kwart voor zes al naast m'n bed staat
Dit vind ik momenteel stom: -Werken op zaterdag. -Bureaucratie - Fout van een afhaalrestaurant waardoor we nu 150 ipv 50 euro kwijt zijn