Stom! plaats hier je eigen "stom!" net als in de rubriek van Linda

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 4 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Krijg je dat niet terug? Als het een fout van hun is?

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Het ging zo:
    Man gingen afhalen binnen een tijdvak van 10 minuten. Dus auto geparkeerd voor een kwartier. Echter konden ze onze bestelling niet vinden. (Bestelling stond al op de toonbank bleek later). Na 20 minuten had het meisje eindelijk onze bestelling op de toonbank gevonden. Resultaat: Bekeuring voor het parkeren (dat is dus 95 euro), koud en niet lekker eten. En een heel chagrijnig gezin hier thuis.

3. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Dat kan ik heel goed begrijpen. Zou een flinke klacht indienen bij het bedrijf waar je besteld hebt. Misschien krijg je in iedergeval de helft van je geld terug.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Heb ik meteen gedaan! Dus nu wachten op reactie... Anders gooi ik het ook op Social Media. heb het nu nog netjes gehouden.

5. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Dure afhaal :oops:. Ik zou ook echt balen!

6. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Stom dat ik gisteren ging slapen met migraine en vanochtend en vanmiddag nog steeds last had. Het begint eindelijk weg te trekken.

7. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik stop altijd meteen een diazepam in mijn klep, werkt fantastisch. Is de boel verplicht te ontspannen en krijgt mijn hoofd weer zuurstof. Beterschap!

8. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63

Ik ook, sta elke week het hok op te ruimen. En stinken!! Zo'n spijt van. Als ik dreig dat ik ze weg wil doen gaan ze 5 min aaien. Aagh.

9. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik vind mezelf even stom. Ik ben grens anatomy te kijken terwijlik naar bed moet..

GossipGirlxoxo en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik ging gisteren ook al met migraine naar bed. Afgelopen nacht 3x flink overgegeven. De hoofdpijn was vanmorgen gelukkig niet meer zo scherp maar heb me de hele dag nog slapjes gevoeld. Bleh. Ik gebruik net als Cin ook een pammetje om de boel te ontspannen. Maakt echt verschil tussen enkele uren of 2 a 3 dagen pijn.

Vitamientjuh en Cindy1977 vinden dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

Ik sluit me aan alleen ik kijk al vanaf vanavond 21 uur Hawai five-0 En zet nu net weer een nieuwe aflevering aan. En morgen baal ik van mezelf als de wekker gaat en helemaal tegen het eind van de middag als ik ga knikkenbollen van vermoeidheid.

12. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Dat de jongste al vanaf de geboorte pijn heeft en dus ‘s nachts niet wilt slapen. Dat de nextium niet werkt en dat we hopelijk dinsdag de voeding vergoed gaan krijgen en daar dus mee kunnen gaan beginnen, want ik wil ook ‘s nachts weer een keer slapen. Zou fijn zijn na een maand. :oops::thumup:

Vitamientjuh en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

Heb je de middelen om al te starten zonder dat je het vergoed krijgt? Fijn voor de baby die heeft geen pijn meer dan en fijn voor jullie mbt de nachtrust!

14. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Ik weet niet waar ik dat kan kopen, bij N werd het namelijk thuis gestuurd nadat we allemaal formulieren hadden ingevuld... En ik denk dat er overlegd moet worden welke voeding het beste is in dit geval zodat we niet 2 keer hoeven over te stappen. ( althans hoop ik)

15. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Gelukkig helpt de oudste braaf mee het hok schoon maken. Voer en water geven moet ik wel helpen herinneren en keutels opvegen ook. We hebben ook een gedeelte een kleine ren en die maak ik soms even groter zodat ze kunnen rennen.

16. MissBlue

MissBlue Niet meer actief

Stom dat de ogen van mijn dochter verslechterd zijn ondanks trouw afplakken van het ene oog en het dragen van de bril :(

17. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Collega's die opmerkingen maken over je contract nu je ziek thuis zit:confused:

18. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Sollicitatiegesprekken. Ik ben er zo slecht in.

19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.159
    113
    Stom, blijven twijfelen over de namen

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

80 rijden op een 100 weg. Ga lekker fietsen ofzo.

GossipGirlxoxo, Nummer4, MissBlue en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina