Stom! plaats hier je eigen "stom!" net als in de rubriek van Linda

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 4 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Zoon die ruzie heeft met een vriendje. Toen ze klein waren kon ik daar niet wakker van liggen, maar trek het me nu echt aan. Zoon is net 11, speelt graag buiten (voetballen, skatebaan), met lego. Doorgaans een grapjas, maar wel zachtaardig. Ik merk dat hij wat aan het veranderen is, zo wat pre-puberen denk ik. En dan vriendje, van een jaar ouder. Type: krijgt dagelijks geld mee om naar de stad te gaan of bij de supermarkt chips te kopen, hoeft niet op een bepaalde tijd naar huis en heeft een vocabulaire waar ik soms van sta te kijken. Hoop geschreeuw altijd over straat.

Ik probeer zoon in z'n kracht te zetten, te benadrukken dat hij niets kan doen aan de stoerdoenerij en pushen maar wel wat hij er zelf mee doet. Dat grenzen aangeven is oké is. Er overheen gaan bij jezelf én een ander niet. Dat soort 'peptalks' lijken het nu haast te worden. Maar ik wil ook niet het moeke zijn die zegt "jij mag niet aan de deur komen omdat je niet aardig doet". Ze zitten nu eenmaal al 7 jaar bij elkaar in de klas en hebben de leeftijd dat ze niet meer voor de deur spelen. Samen spelen kan en wil ik niet 'verbieden'.

Maar als ik 'm dan soms zo in de knoop zie thuis komen, krijg ik er zelf buikpijn van. Stom kind; dat hij zo pusht en een grote mond heeft. Stomme zoon; dat hij tegen mij/vader/zus altijd wel z'n woordje klaar heeft maar tegen die snotneus niet. Stomme ik; dat ik het niet kan voorkomen. :confused:

2. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.705
    3.842
    113
    Smekkende man naast me op de bank. Is het strafbaar als ik hem neer hoek?!?

Golden1213, Bailey07 en Cindy1977 vinden dit leuk.
  3. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik vind m'n sz stom... :oops::rolleyes:

4. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Ik vind het stom dat mijn moeder zich gedraagt als een afhankelijk hoogbejaarde vrouw, terwijl ze nog "maar" 73 is, mobiel en redelijk fit. Dat ik mijn suïcidale broer opvang en hem bij sta in enorme vechtscheiding terwijl ik nóg 2 broers heb en zij hun eigen leventje leiden..

5. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Stom dat de lievelingsknuffel van mijn zoontje kwijt is vanaf opvang.

Stom dat we er amper een goede foto van hebben..

Stom dat ik hem online nergens kan vinden..

Stom dat hij geen andere wil.. Maar vooral heel zielig.

6. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ahhhhh, heb je ook geen halfslachtige foto voor ons? Dan proberen we mee te helpen?

7. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Jawel. Dat is lief! Ik kon via Google niks vinden. Hier is de foto:

Cindy1977 vindt dit leuk.
  8. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Tuttebelleke en Baileyy vinden dit leuk.
  9. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
  10. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Zoeken op het merk: happy horse en toen nog knuffel en paard toegevoegd als Zoektermen en na even scrollen had ik 'm. :)

Baileyy vindt dit leuk.
  11. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Dat niemand snapt dat mijn zoon gedragsproblemen heeft en niet gewoon peuterdriftbuien :rolleyes:

We morgen de uitslag van zijn test krijgen en horen of hij naar speciaal of regulier onderwijs kan en er inmiddels alweer getwijfeld wordt of hij qua gedrag wel op de therapeutische peutergroep past  en we zo al ruim een jaar heen en weer geschommeld worden:mad:

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dat ik vanochtend om 9 uur door mijn werkgever werd gebeld dat onze samenwerking per direct is beëindigd. Zonder overleg, zonder gesprek en dus telefonisch. Ben echt in shock. Heb er staan poetsen, verven, in weer en wind buiten les staan geven door de coronashit en nu is het plotseling ' het loopt te stroef u wordt bedankt en tot ziens '
    Vorige week nog roosters staan maken, bedrijfskleding besteld alles.
    Wat een dikke vieze vette gore ..... Heb vanmiddag de sleutels en alles naar binnen gewieberd en dikke middelvinger. Wat een k u t bedrijf.
    BEN ZO BOOS :mad:

13. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Waaaattt..echt Belachelijk! Kan dat zomaar?

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ze werken daar met sportverloning. En dan kan en mag dat allemaal. Het is alleen onmenselijk en je bent gewoon een dikke klootzak als je zo met mensen omgaat.
    En ondertussen maar yin yoga geven, aanprijzen en ze zijn zo menselijk. Joeee f*ck joeeee

15. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Goeiendag... wat onwijs kut zeg!!

16. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @Aszz ... ik wilde een nette reactie typen...maar ik geloof dat ik op de gevel zou tuffen daar :|

Belachelijk dat ze zo met mensen omgaan!

Golden1213 vindt dit leuk.
  17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    @Aszz Wat een ongelofelijke ...zooi

Maar ik doe met je mee. Ik zou een vast contract krijgen, super positief functioneringsgesprek. Vandaag op de laatste dag van mijn opzegtermijn. Krijg ik te horen dat mijn contract helemaal niet verlengd wordt en ik mijn baan kan vergeten. Zonder enige duidelijke verklaring. Ben woest! Maar moet nog een maand....

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.158
    113
    Stom... dat verbouwingen zo duur zijn.

Stom... dat het bed 80cm hoog moet voor de kraamzorg. Ik wil veilig in en uit bed kunnen

19. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.151
    23.235
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Stom, dat ik gisteren 1 uur en 20 minuten gedaan op om van werk naar huis te komen. 20 lullige kilometertjes. Kut provinciale weg waar ze 1 baan hebben afgesloten.

Deel Deze Pagina